Чи вартий уваги Volkswagen Passat NMS у 2025 році?
Повний огляд Volkswagen Passat NMS: історія моделі, характеристики, плюси й мінуси, типові проблеми та поради щодо вибору на вторинному ринку.
Скільки треба грошей на Passat NMS
Якщо ми вже заговорили про ціни: Passat NMS коштує по ринку від $7500 до $21 000. Щоб вписатися в нашу схему з купівлею машини за 200$ на місяць, рахуємо на онлайн калькуляторі, скільки треба внести першим платежем. При середній вартості живого Пассата $12500 або 517 500 грн достатньо мати для першого внеску лише $5 000 або 207 000 грн і потім платити 8280 грн, або ж 200 баксів на місяць. Більш докладно про умови кредиту дивіться наприкінці цього огляду *.

Історія та концепція моделі
Volkswagen Passat NMS, або New Midsize Sedan, — це особлива версія легендарного «Пассата», створена спеціально для ринків США, Південної Кореї та Китаю. На відміну від європейської моделі, яку цінували за збалансованість розмірів і керованість, NMS розроблявся з урахуванням американських уподобань. Тут акцент був зроблений на просторому салоні, високому рівні комфорту та доступнішій ціні. Саме це дозволило Volkswagen завоювати нову аудиторію.

Випуск Passat NMS тривав з 2011 по 2019 рік. У 2015 році модель оновили: змінилася передня частина з більш строгим «обличчям», фари стали прямішими, а силует набув сучаснішого вигляду. Частково автомобіль базувався на платформі європейського Passat B7, що спрощувало обслуговування — багато сервісів в Україні знають конструкцію й можуть якісно ремонтувати машину.

Цікавий нюанс моделі Passat NMS. На відміну від седану Jetta, яка випускається в Мексиці, Пассат – чистий американець. Тож його мабуть недарма його вважають вдалим співвідношеннями розміру, надійності та ціни.

Салон і практичність
Салон Volkswagen Passat NMS за архітектурою дуже нагадує європейську версію, проте матеріали оздоблення помітно простіші. Це не мінус, а радше компроміс, який дозволив зробити авто дешевшим для покупців у США.

У салоні одразу відчувається простір: завдяки збільшеній колісній базі на задньому ряду можна комфортно розмістити навіть високих пасажирів. Це одна з головних переваг NMS, адже простір для ніг тут більший, ніж у багатьох конкурентів.

Багажник має значний об’єм, чого цілком достатньо для сімейних поїздок чи далеких подорожей. Водночас, як і в більшості седанів, завантажувальний отвір не дуже зручний для габаритних речей.
Кузов і надійність
Ще одна сильна сторона Passat NMS — його кузов. Він добре протистоїть корозії, і серйозних проблем із «ржавінням» ця модель практично не має. Найчастіше можна побачити лише сколи на крилах чи піскоструй на нижній частині дверей та порогах. Але потрібно розуміти: більшість машин, що потрапляють на український ринок, — це автомобілі після ДТП у США. Якість відновлення тут залежить від конкретного сервісу чи власника, тому варто ретельно перевіряти кожен екземпляр.

Підвіска і керованість
Підвіска Passat NMS зарекомендувала себе як довговічна і витривала. Автомобіль добре справляється з нерівностями та впевнено тримає курс на трасі. Але й тут є нюанси.

Передні втулки стабілізатора з часом починають скрипіти, а задня підвіска має властивість просідати. Особливо це помітно на машинах із встановленим газобалонним обладнанням, адже балон додає ваги.

У таких випадках власники часто замінюють задні пружини на більш міцні — наприклад, від універсала Skoda Superb.
Двигуни та коробки передач
З яким же мотором оптимально брати американський Пассат? Поговоримо про кожен. Всього двигунів було 5 варіантів. Найчастіше трапляються бензинові турбовані 1.8 TSI серії EA888 Gen3 (в останні два роки його замінили на 2.0 TSI) .

Був невбиваємий, але старенький атмосферний 2,5 л на 5 циліндрів. А топовий бензиновий — VR6 мав обʼєм 3,6 л. І звичайно ж був турбодизель 2,0 TDI.

Коробок передач в Пассата три типи: механіка, звичайний автомат на 6 передач та робот DSG, також на 6 передач.
Passat 2.5
Про мотори коротко в порядку їх ускладнення. Найпростішим в лінійці є бензиновий 2,5 л. Його встановлювали до рестайлу. А з 2014 року 2,5 замінили на 1.8 TSI.
Серед переваг мотора 2,5 – простота та надійність. На них легко ставити ГБО. Недолік у тому, що 2,5 чимало їдять та мають кволий характер, Особливо в парі з автоматом. Та й апетит немалий, але то вирішує ГБО.
Характерних проблем мотора небагато. Якщо горить “ключик” на панелі, а коробка починає штовхатися на перемиканнях – це не обовʼязково проблема з АКП. Таке буває при розриві мембрани клапана рециркуляції картерних газів. Вона замінюється окремо і коштує копійки.
Витік оливи з під клапанної кришки – вікова проблема. Замінюєш прокладку – і все добре.
Доволі часта проблема в 2,5 – вихід з ладу дросельної заслінки. При цьому загориться чек, також попередження круїз-контролю зі знаком оклику на панелі приладів. Блок дроселя можна замінити, але частіше його просто ремонтують перепайкою контактів. Але, як кажуть, такий ремонт рятує не на довго.
Мотор 2,5 має ланцюговий привід механізму ГРМ, і з ним немає проблем. Ланцюги не тягнуться і не шумлять навіть з пробігом за 200 тисяч.

Мотор став заручником власної надійності. В нього часто лиють який попало бензин. Результат – поломки лямбда-зондів. Їх може бути або два, або три. Залежить від того, для якого штату машина вироблена.
При виході з ладу подушки двигуна на 2,5 радимо ставити оригінальні. Аналоги довго не ходять з важким 5-циліндровим мотором.
Автомату Айсіні. Він міцний і невимогливий. Але варто його берегти. Втомлені коробки починають зависати. Оберти ростуть, а коробка не перемикається. Так що перевіряйте АКП перед купівлею уважно.
Passat 1.8 TSI
Більш сучасна та швидка версія Пассату має мотор 1.8 TSI. Більшість власників саме його називають оптимальним за надійністю, витратою палива та динамікою. Коробка передач для 1.8 TSI – теж 6 ступеневий Aisin. Саме така машина сьогодні в нашому огляді.

Незважаючи на те, що мотор має пряме впорскування бензину та турбіну, він нормально сприймає встановлення ГБО. Так, воно не дешеве, та й при роботі зберігається витрата бензину до 30% від суміші через специфіку безпосереднього впорскування. Але машини нормально їздять.
Механізм ГРМ має ланцюговий привід, але замінювати його треба з приблизно такою ж періодичністю, як і ремінь – раз на 120 000 км. Вартість заміни – близько 500 доларів.
З цим двигуном є особливість. Корпус термостата та помпи пластикові, через це вони з часом втрачають герметичність. Тож можливо, що ви прийдете до авто і на стоянці під ним буде калюжа антифризу.

На відміну від європейського EA 888 Gen3, в американських двигунах система живлення не комбінована, а безпосередня. Інакше кажучи, тут немає додаткових форсунок у впускному колекторі. Через це на впускних клапанах накопичується нагар. Тому раз на 100 тис. км радять знімати впускний колектор і чистити колектор та клапани.
Турбіни в цих моторах надійні, і масових проблем з ними немає. Щодо розповсюдженої думки про апетит до оливи, то справжній і доглянутий мотор з’їдає від заміни до заміни близько літру оливи. Однією з проблем, яка веде до збільшення апетиту оливи є пошкодження мембрани вентиляції картерних газів.
Ще одна перевага цього мотору в тому, що від доволі легко піддається тюнінгу, та й переносить його непогано. Це привернуло увагу молодої аудиторії.
Passat 3.6
Також в гамі є VR6 на 3,6 л. Пассатів НМС з цим мотором дуже небагато. Цей атмосферний мотор має унікальну компактну головку блоку. ВР6 вона називається тому, що мотор наче V-подібний, але має дуже малий кут розвалу – всього 10,6 градусів.

Цей мотор дуже хвалять і люблять. Попри великий обʼєм, він має адекватний аппетит, високу надійність та шикарну динаміку. Власники Камрі 3,5 гірко плачуть, коли зустрічають такий Пассат.
Passat 2.0 TDI
Турбодизельна модифікація була лише одного обʼєму – 2.0TDI і випускалась з 2012 по 2015 роки. Але після рестайлу і дизельгейту від нього в США відмовились.
В основному зустрічаються версії EA189 на 140 к.с. Їх випускали з 2011 до 2014 року.
Версія EA288 на 150 к.с. випускалася всього рік, з 2014 до 2015.
Щодо коробок, то рідко, але зустрічаються машини з 6-ступеневою механікою. Та частіше турбодизелі з 6 ступеневою DSG DQ250.

Характерна проблема для дизельного NMS – вихід з ладу двомасового маховика. Він проявляється характерним брязканням при роботі машини на холодну. Стається це в районі 150-200 тис. км. Вартість такого ремонту становить 500-600 доларів.
Якщо підтікає олива і збирається в колодязях форсунок, то лікується це заміною прокладки, але одночасно є сенс замінити і шайби під форсунками та клапанну кришку, бо вона з часом втрачає геометрію.
Нерідко виходить з ладу турбіна. В ній ламається вал, і турбіну заклинює. Ремонт недешевий.
Нерідко в дизелях нервує система AdBlue. При серйозних збоях система може блокувати запуск двигуна. Цю “екологію” частіше всього не ремонтують, а демонтують та відшивають.

Дизельні машині оснащуються сажовим фільтром, і щоб він не створював клопоту, треба не переривати автоматичні цикли його очистки (машина повідомляє про такий режим на панелі), та періодично вивозити авто на трасу, де при стабільній швидкості сажовик гарно прогрівається та самоочищується.
В дизельних машин особливість що для заправки в Україні треба купити перехідник. Адже в горловині стоїть клапан, який запобігає вставлянню вузького бензинового пістолета.
Який Passat NMS обрати?
Вибір оптимальної модифікації залежить від потреб власника. Тим, хто шукає простоту і надійність, варто звернути увагу на атмосферний 2.5. Для далеких поїздок підійде 2.0 TDI, хоча його пошук сьогодні ускладнений. Тим, хто цінує комфорт, адекватну динаміку та можливість встановлення ГБО, найкраще обирати 1.8 TSI — це своєрідний «золотий стандарт» Passat NMS. Для тих же, хто хоче максимальної емоційності від автомобіля, без компромісів у потужності, варіант із мотором 3.6 VR6 стане справжнім відкриттям.

Висновок
Volkswagen Passat NMS — це великий і просторий седан, який і сьогодні може бути цікавим вибором на вторинному ринку. Він приваблює комфортним салоном, витривалою підвіскою та різноманіттям моторів, серед яких кожен знайде варіант «під себе». Так, у нього є певні слабкі місця, але більшість проблем добре відомі й вирішуються без надмірних витрат.
За ціною від $7500 до $21 000 на українському ринку Passat NMS виглядає привабливою альтернативою багатьом конкурентам. Головне — уважно перевіряти конкретний екземпляр, адже більшість із них прибули до нас після ДТП у США. Якщо підходити до вибору з холодною головою, то Passat NMS у 2025 році цілком здатен стати надійним і комфортним автомобілем на щодень.

* – Щомісячний платіж за кредитом є орієнтовним і розраховується на основі суми авансового внеску – 40% від вартості авто, при фіксованій річній процентній ставці 29,9% та строку кредитування до 7 років. Одноразова комісія за надання кредиту становить 2,99% від суми кредиту.
Фактичні умови кредитування, включно з розміром щомісячного платежу, залежать від оцінки кредитоспроможності клієнта та визначаються в індивідуальному графіку платежів, що є невід’ємною частиною кредитного договору.
Вигідні умови кредитування авто з пробігом:
Максимальна сума – 1 000 000 грн;
Максимальний строк – 7 років;
Початковий внесок – від 10%;
Реальна річна ставка – до 42,66%.
Детальні умови на otpbank.ua/crediting_old_car. AT “ОТП БАНК”. Всі види банківських послуг.
Ліцензія НБУ №191 від 05.10.2011р. Внесено до Державного реєстру банків №273 від 02.03.1998р.

















