
Недоліки Chevrolet Aveo: мінуси та слабкі місця в процесі експлуатації
Автомобіль можна любити з двох причин: харизма та ціна. І те, й інше у Шевролі Авео є. Потенційно Шеві викликає повагу, а модель Авео пропонує мінімум витрат на переміщення у просторі. Втім, Ланос, із «непопулярним» шильдиком обходить Авео з продажу навіть на вторинному ринку, і ось чому.
Слабкі місця та найпоширеніші поломки Шевроле Авео в кузові Т250 з пробігом:
- Піч. Часто не до кінця закривається заслінка.
- Передня підвіска. Стук і шум через знос опорних підшипників і стійок стабілізатора.
- Задні гальма. Робочий циліндр може текти та приклинювати.
- Передні супорти. Шум і стукіт при зносі дисків та колодок.
- Двигуни. Підтікання олії з-під клапанної кришки, тріщини на патрубках радіатора, слабкий ресурс датчиків та регулятора холостого ходу, при обриві ременя ГРМ неминуча фатальна зустріч клапанів та поршнів.
- Коробки передач. Зношування приводного троса.
Якщо ви вирішили все-таки придбати цей автомобіль, ми рекомендуємо також вивчити тему «Слабкі місця Chevrolet Aveo, на що звернути увагу при покупці?»
За що люблять і за що не люблять Авео
Опель. Все виконано у найкращих глобальних традиціях компанії Опель. Тому жодних претензій щодо ергономіки бути не може.
У кузові Авео Т250 є відмінності з двохсотим. Вони незначні, але є. Незручно тягнутися за ручкою відчинених дверей, нікуди покласти телефон праворуч. Але це дрібниці, з якими можна миритись за такі гроші.
На ринку України найпопулярніші мотори ті, які дешевші зі старту. Для Авео це 1,4-літровий бензиновий атмосферник F14D4, рідше зустрічається 1,6-літровий двигун F16D4 потужністю 106 сил та 1,5-літровий 83-сильний мотор F15S3.
Автоматична коробка зустрічається рідко, частіше – п’ятиступінчаста механіка. Найпоширеніший кузов в Україні — седан, хоча на АвтоЗАЗі випускали Chevrolet Aveo та у кузові хетчбек.
Незалежно від заводу складання, автомобіль другого покоління має ряд особливостей, які часто викликають невтішні відгуки.
Ходова Chevrolet Aveo Т250
Класичний МакФерсон спереду та торсіонна балка ззаду – стандартна схема для бюджетника. Авео часто страждає від «балакучості» підвіски, особливо передньої.
Рідні опорні підшипники ходять близько 60 тисяч кілометрів, після чого починають поскрипувати і стукати.
До них приєднуються супорти передніх гальм у міру зносу колодок і дисків, а також стійки стабілізатора.
Рульова рейка може постукувати вже на пробігу близько 50 000 км, але сама по собі досить надійна.
Як правило, стукіт у рейці викликаний зносом правої втулки зубчастого валу. Є претензії до гідропідсилювача.
Наприклад, навіть на нових екземплярах насос ГУР може шуміти при прогріві в холодну погоду і після 60-70 тисяч пробігу контролювати рівень рідини в бачку гідропідсилювача потрібно частіше.
Основна проблема задньої підвіски – сайлентблоки балки (ресурс близько 80 тисяч), пильовики амортизаторів.
Верхня частина пильовика зношується, внаслідок чого може з’являтися стукіт. Сайлент-блоки задньої балки підходять від Матіза, але оскільки вагова категорія все-таки різна, вони служать недовго.
Оптимальний варіант для заміни – сайлентблоки для Гольфа 4 покоління пристойного бренду. Ще одна біда більшості Авео – задні гальмівні циліндри.
Їх намагаються по можливості змінювати при кожній заміні колодок, інакше є можливість зловити клин колодок.
Салон та багажник Т250
Не найзручніше розташування внутрішніх дверних ручок, про які ми вже згадували, змушує спочатку ляскати дверима з незвички.
У дверних картах немає кишень для дріб’язку, крім того, зникла ніша для дрібних предметів та в центральній консолі.
Сидіння водія має досить обмежений діапазон регулювань по висоті подушки. Щоправда, на це звертають увагу власники середнього зросту.
Заслінка на грубці закривається не до кінця, що призводить до потрапляння гарячого повітря до салону влітку.
Взимку ж грубка недостатньо ефективна при сильних морозах. Електродвигун пічки може свистіти вже на 70-й тисячі пробігу, що лікується або заміною підшипника двигуна печі, або мастилом силіконовими сумішами.
Свист виявляється особливо активно у холодну погоду. Колекторні щітки через зношування та попадання бруду також можуть видавати характерний шум.
На багатьох Chevrolet Aveo із кондиціонером система не до кінця заправлена фреоном. Це потрібно враховувати, купуючи машину з пробігом і при можливості заправити систему.
Якщо цього не зробити вчасно, доведеться змінювати зношений компресор, крім цього, часто трапляються витоку фреону, а визначити місце розгерметизації самостійно досить складно.
Багажник досить зручний і просторий, але у седанів іноді трапляються випадки попадання води через неефективність ущільнювачів в районі задніх ліхтарів. Заміна ущільнювачів на якісніші або регулювання замку багажника зможуть вирішити цю проблему.
Двигуни Авео Т250
Особливо економічними двигуни Авео назвати складно. Середня витрата палива містом становить близько 9 літрів на сотню.
За містом на добрій трасі можна запросто вписатися в 6,5-7 літрів при середній швидкості 100-110 км/год.
Як і всіх корейських моторах, слабким місцем Авео вважають недовговічні датчики положення распредвала, датчик абсолютного тиску.
Є претензії і до регулятора холостого ходу. Плаваючі обороти на холостому ходу можуть бути викликані банальним забрудненням повітряного фільтра, конуса регулятора холостого ходу або дросельної заслінки.
Патрубки радіатора можуть нагадати себе на пробігу близько 80-90 тисяч.
Витік антифризу із системи в 80% випадків пов’язаний з розтріскуванням верхнього або нижнього патрубка, за ними варто стежити уважно і при першій нагоді замінити на нові, особливо на машинах із серйозним пробігом.
Термостат може заклинити на пробігу близько 60 тисяч кілометрів, що призводить або до перегріву мотора, або навпаки, до складнощів із прогріванням в холодну погоду — клапан ганяє антифриз великим колом, не даючи можливості двигуну прогрітися до робочої температури.
Течія масла з-під клапанної кришки лікується заміною прокладки та нанесенням шару гарного герметика. 1,4-літровий двигун страждає через нестабільну роботу на високих оборотах. Причина – підвисання випускних клапанів.
А відбувається це через велику кількість нагару. Щоправда, в Авео випуску після 2008 року проблему вирішили, встановивши доопрацьовані випускні клапани.
Якісне обслуговування та гарні запасні частини, фірмові оливи та антифризи продовжать життя Шевроле Авео як мінімум до 270-300 тисяч пробігу, на яких автомобіль проситиметься на капітальний ремонт.