Українці хочуть їздити повільніше – досліждення

53,4% мешканців мегаполісів України підтримують ініціативу обмеження максимальної швидкості руху авто у містах до 50 км/год і притягнення до відповідальності за перевищення допустимої швидкості більш ніж на 5 км/год – такі дані соціологічного дослідження жителів Києва, Харкова, Львова, Дніпра та Одеси, яке провела дослідницька компанія «Active Group» у рамках проекту «Міський омнібус» у серпні 2017 року.

5

В рамках опитування мешканцям п’яти найбільших міст України задавали запитання: «Чи підтримуєте ви ініціативу зниження максимально допустимої швидкості руху автомобіля в місті – з 60 км/год до 50 км/год і притягнення до відповідальності за перевищення допустимої швидкості більш ніж на 5км/год?».

Відповідаючи на це запитання 43,4% респондентів обрали варіант «так», а ще 10% – «швидше так». Найбільше цю ініциативу підтримали жителі Львова (загалом 63,6%), у той час як серед дніпрян таку ідею навпаки, сприймають найменше (38,6%).

зниження максимальної швидкості руху авто у містах

З іншого боку, проти такого нововведення 27,7% мешканців мегаполісів. Причому найчастіше «ні» та «швидше ні» відповідали харків’яни (35,7%) і дніпряни (31,5%).

Крім того з’ясувалось, що респонденти старші 60 років частіше підтримують обмеження максимально допустимої швидкості руху. Для прикладу, варіант «так» мешканці у віці від 18 до 59 обирали в коридорі від 39,3% до 40,7%, у той час як серед старшого покоління таких 46,2%. «Ні» та «швидше ні» в більшості обирали опитані від 18 до 39 років.

зниження максимальної швидкості руху авто у містах

Також кожен восьмий (12,3%) мешканець мегаполісу певен, що у такій ініціативі «немає сенсу адже всі і так порушують». У цьому певні в основному респонденти, які старше за 30 років.

Серед опитаних обох статей кількість відповідей для всіх варіантів була майже однаковою. Лише обираючи «ні» частка чоловіків (20,5%) дещо перевищила частку жінок (14,1%), що відповіли таким же чином.

зниження максимальної швидкості руху авто у містах

Дослідження проводиться щомісяця у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі та Одесі у рамках проекту «Міський омнібус». В кожному місті щомісяця опитано не менше 1660 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,5%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.





  • Sportsmen

    А опрашивали водителей или пешеходов? Пешеходам же удобнее переходить станет в неположенном месте, если машина будет медленнее ехать, поэтому они и поддержат идею даже за 20 км/ч в городе.

  • Андрей Андреевский

    А куда ты спешишь?

    • Руслан

      Вперед.

  • Sapiens

    Да чушь это… Я-пенсионер (66 лет), инв. 2 группы, 40 лет стажа за рулем (не профессионал). Езжу в любую погоду, машина – это мои ноги! По городу (если позволяет ситуация) до 80/час. По трассе – 100-130. Объездил всю Украину. За все время – ни одной аварии.. Главное-это постоянная концентрация внимания, предвидение изменения ситуации на дороге. “Умный, опытный водитель знает как выйти из сложной ситуации; мудрый – как в нее не попасть”. Предлагаемое, и всячески рекламируемое, снижение средней скорости приведет к значительному снижению и так невысокой, пропускной способности дорог. В 70-х годах я занимался научной проработкой этого вопроса…

  • Виктор Суворов

    По многим нашим дорогам и 50 км/час это нереально быстро, люди просто берегут свою жизнь и свои машины. В Германии же всё наоборот, на многих автобанах запрещено ехать медленне 100 – 130 км/час.