
На шасі Renault Trucks 10х4 зробили унікальний самоскид
Швейцарська компанія Thomann Nutzfahrzeuge нещодавно виконала цікаве замовлення для фірми Baumann Transporte + Erdabeiten AG із міста Хірцеле. На п’ятивісному шасі Renault Trucks C480 10х4 був побудований багатофункціональний самоскид.
Тут встановили кузов тристороннього розвантаження від виробника Sutter AG. Бічні борти його зроблені алюмінієвими задля зниження ваги. Захисний брус переднього борту регулюється по висоті, що дозволяє перевозити довгомірні вантажі. А задній борт обладнаний пневматичним приводом, що полегшує його відкриття та закриття.
За кабіною встановлено потужний кран-маніпулятор Effer 525 8S з вантажним моментом 433 кНм. КМУ забезпечує максимальний виліт 21,59 м та може піднімати до 14 т вантажу. Для підвищення стійкості змонтовано дві пари аутригерів.
Зазначимо, що шасі Renault Trucks C480 зазнало чималої модернізації. Другу вісь змістили назад, встановили більш компактну вихлопну систему, перемістили блок EACU і бак з AdBlue, з правого борту встановлено великий відсік для інструментів, зробили підготовку для встановлення додаткової осі, підвіску посилили. Ведучі мости розраховані на навантаження 26 т і мають пневмопідвіску на вісьмох подушках. Підкатна вісь – 10-тонна.
Шасі Renault Trucks C480 (10х4) оснащується 12,8-літровим двигуном DE13 з турбокомпаудною технологією, що дає можливість знизити витрату пального на 10%. Агрегат розвиває 480 к. с. та 2400 Нм. Автоматична трансмісія Optidriver з функцією повзучого ходу відрізняється підвищеною на 30% плавністю та швидкістю перемикання передач.