
Огляд Гран-прі Емілії-Романьї
Тренування в Імолі не обійшлися без пригод, багато помилок наробили гонщики, чим не дали вболівальникам сумувати на трибунах. Кваліфікація почалася з великої аварії Юкі. Хочеться подякувати ще раз тим, хто придумав систему Halo. Звичайно після цього японець міг розрахувати лише на диво в неділю, бо дуже важко робити обгони на цій легендарній трасі. Згадаємо 2005 та 2006 рік, як Алонсо і Шумахер не могли пройти один одного обидві гонки.

З поулу стартував Оскар Піастрі, і здавалось, що австралієць легко здобуде цю перемогу, але не так сталося, як гадалося, бо с першого ряду також починав перегони чинний чемпіон світу. За ним стартували два британці – Рассел і Норріс, та два іспанці – Алонсо і Сайнс. Два «Вільямса» стояли на стартовій решітці поряд. Напарник Карлоса Албон дуже добре виглядає в кожній гонці цього сезону порівняно з більш досвідченим 4-разовим переможцем Гран-прі.

Доля перегонів вирішилась вже в першому повороті, Макс стартував краще, і зміг випередити австралійця загальмувавши пізніше, що допомогли виграти Гран-прі. Ферстаппен обійшов Феттеля за кількістю кіл лідирування, ставши 3-м в історії. Перемога – прекрасний результат для 400-х перегонів «Ред Булл». На одинадцятому колі була дуже гарна боротьба за подіум між Расселом та Норрісом, в якій Джордж втратив позицію. Згодом Ландо зміг обійти й напарника, посівши друге місце.

Семиразовий чемпіон світу Хемілтон фінішував четвертим у дебютній гонці в Італії за кермом Ferrari, стартувавши лише 12-м. Албон був п’ятим, а Леклер – шостим. Рассел стартував третім, але в підсумку приїхав сьомим, а Сайнс був восьмим.

Ісак Хаджар приїхав дев’ятим, а Цунода зміг після старту з піт-лейну набрати 1 очко. Для іншого пілота програми «Ред Бул» Лоусона, який стартував 15-м на стартовій решітці, Гран-прі пройшов не дуже добре. Цікавий факт – Кімі Антонеллі запросив своїх усіх однокласників на першу домашню гонку, але це не допомогло йому показати добрий результат, італієць зійшов.

Для більшості пілотів перегони пройшли лише з одним піт-стопом. Red Bull та McLaren вибрали дуже схожу стратегію – старт на “софті” та перехід на “хард”, хоча різниці в темпі практично не було. Це була 65-та перемога Макса Ферстаппена у кар’єрі та друга у сезоні цього року.

Є велика ймовірність, що з наступного року траса в Імолі зникне з чемпіонату, чим пілоти не дуже задоволенні. В наступному році перегони мають пройти у Мадриді, тому керівництво Формули-1 повинно прийняти важливе рішення. Можливо саме тому на трибуни прийшла рекордна кількість глядачів – 242 тисячі.

















