Ford планує відмовитися від використання прісної води у процесі виробництва авто

У процесі виробництва автомобілів компанія Ford використовує все менше і менше прісної води, а в довгостроковій перспективі планує взагалі відмовитися від неї.

0

fordКомпанія Ford хоче взагалі відмовитися від використання прісної води у процесі виробництва автомобілів і наступним етапом буде зменшення використання води, яка є найціннішим ресурсом у світі, приблизно на три четверті.

До 2020 року Ford прагне на 72 відсотки зменшити використання води для виробництва кожного автомобіля і таким чином з початку нового тисячоліття компанія зекономить більше ніж 377 мільярдів літрів води. Це означає, що на кожні 3,7 літра води, яку компанія використала у виробництві у 2000-му році вона хоче використовувати приблизно один літр у 2020-му році.

Брюс Геттл (Bruce Hettle), віце-президент групи з питань глобального виробництва та праці, говорить: «Оскільки багато заводів нашої компанії по всьому світі розташовано у регіонах, що відчувають нестачу водних ресурсів, ми приділяємо увагу розумному використанню води у нашій роботі … Ми хочемо забезпечити стабільне постачання води на наші виробничі потужності, водночас тримаючи зв’язок із місцевими жителями, щоб допомогти забезпечити їх потреби».

За інформацією WaterSense — партнерської програми Агенції з охорони навколишнього середовища — придатною для використання людиною є менше 1-го відсотка усієї води на планеті. Агенція констатує, що останні 99 відсотків — це солоні води океанів, прісна вода, що замерзла у льодяних шапках, або вода, недоступна для практичного використання.

За період з 2000 до 2015 року компанія Ford заощадила 377 мільярдів літрів води, а показника, що дорівнює 61-му відсотку, вистачить для того, щоб наповнити понад 15 000 стандартних плавальних басейнів для змагань. Досягнувши цього показника у 2013 році, Ford на два роки раніше досягнув своєї цілі зі зменшення використання води.

Ендрю Гоббс (Andrew Hobbs), директор підрозділу з якості навколишнього середовища говорить: «Ми наголошуємо, що вода — вкрай важливий ресурс, тому налаштовані рішуче. Ми поставили собі за мету продовжувати зменшувати використання води і дотепер … Ми різними способами досліджуємо інноваційні способи, щоб зменшити наш вплив. Перший приклад — амбіційна ціль взагалі обійтися без використання питної води у процесах виробництва. Це і є нашою кінцевою метою».

Дотепер Ford зменшив використання води шляхом впровадження таких нових технологій як процес накладання 3 шарів фарби на досі вологу поверхню та мінімальна кількість змащувальних матеріалів, що заощаджує сотні тисяч галонів води щороку. Ford продовжуватиме впроваджувати вимірювання води в реальному часі, використовуючи інноваційні технології, щоб активно контролювати використання води. Також компанія постійно оцінює стан води, щоб визначити, де можна запровадити нові водозберігаючі процеси.

Ford ставить собі за мету зменшити використання тієї кількості води, яка використовувалася у 2000 році, за допомогою ініціативи Global Water Management Initiative. Стратегія компанії збігається з основними елементами ініціативи CEO Water Mandate, приватної та громадської ініціативи, що була введена в дію Генеральним секретарем ООН у 2007 році, а перейнята компанією Ford у 2014 році.

За словами Кіма Піттеля (Kim Pittel), віце-президента з Раціонального використання ресурсів, охорони навколишнього середовища та техніки безпеки, «Компанія Ford визнає право людини на використання водних ресурсів … І наша амбіційна мета відмовитися від використання води у виробничих процесах та долучення до ініціативи CEO Water Mandate це наочно демонструють». Ми не лише зменшуємо використання води на своїх власних потужностях, а й ділимося своїм лідерським досвідом, щоб наші постачальники теж використовували меншу кількість води. Таким чином ми примножуємо наш вплив».

За статистикою CDP, єдиного у світі глобального агентства із розкриття інформації щодо впливу на навколишнє середовище, Ford є однією із восьми компаній відзначена рейтингом «А» за діяльність зі збереження водних ресурсів. Ford є єдиною компанією у Північній Америці, яку вшановано найвищою нагородою за те, що вона стежить за розумним використанням води.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.