Як автобус "Богдан" вкоротили для закордонного ринку
Свого часу ми писали про 25-ту річницю з моменту появи перших українських маршруток «Богдан» – моделі А091. А сьогодні хочемо розповісти про одну незвичайну версію цієї машини, яка була створена спеціально для виходу на новий ринок збуту.
Перед вами – начебто звичайна “дев’яносто перша” модель, проте якщо придивитися до її задньої частини, то можна помітити, що вона менша за габаритною довжиною. За другими дверима немає додаткового бічного вікна, яке є на машині А091. Так і є, кузов автобуса вкоротили на 560 мм – до 6645 мм. Таке «обрізання» було зроблено не просто так, а задля законодавчих обмежень щодо максимальної пасажиромісткості, які діяли на одному закордонному ринку на початку 2000-х. На відміну від базового А091, загальна кількість місць на новій моделі скоротилася у півтора рази – з 50 до 34.
Укорочений варіант отримав індекс А061 і вперше був презентований на автосалоні MIMS-2003. Проте з низки причин «шістдесят перший» не пішов у серійне виробництво і так і залишився виготовленим в одиничному екземплярі. До речі, ця унікальна машина якийсь час експлуатувалася оператором «КийТранс» і була сфотографована кореспондентом «Автоцентру» на вулицях Києва.