Ford протестував шість поколінь фар

Ту саму ситуацію на нічній дорозі відтворили для шести автомобілів, які розділяє часовий проміжок у 109 років.

1

Нова технологія автомобільних фар відкриває для сучасних водіїв епоху справжнього «просвітництва». Різниця між освітленням, яке доступне сьогодні, та набагато менш ефективними фарами, які використовували наші дідусі для освітлення дороги, очевидна.

Ряд світлин демонструє, як змінювалось вид на дорогу з автомобілів, починаючи з Ford Model T 1908 р. і закінчуючи Ford Mustang, і підкреслює значний прогрес у розвитку технологій освітлення. Велосипедист знаходиться на відстані всього 12 метрів попереду автомобіля із включеними фарами.

Ford протестував шість поколінь фарВодії автомобіля Model T, обсяг продажів якого з 1908 по 1927 роки становив більше 15 мільйонів одиниць, перед тим, як рушати, змушені були спершу запалювати карбідні лампи. Сучасні водії користуються перевагами не тільки яскравих ксенонових і світлодіодних ламп, а й технологій, які автоматично гальмують у разі виявлення пішоходів. На наступних фото зображене, як освітлювали дорогу фари автомобілів 1930-х, 1960-х, 1970-х і 1990-х.

«Якщо говорити про технології освітлення, ми залишили темні віки в минулому, — заявив Майкл Кохерр (Michael Koherr), інженер-дослідник відділу систем освітлення компанії Ford. — Просто неймовірно, наскільки фундаментальний внесок ці зміни зробили в рівень безпеки на дорозі та комфорт водія».

Ксенонові фари, встановлені на автомобілях Mustang, майже втричі продуктивніші за галогенові. Як і високотехнологічні світлодіодні фари, якими оснащені кросовери Ford Edge, ксенонові лампи випромінюють яскраве біле світло, у п’ять разів яскравіше, ніж жовте світло галогенових ламп.

Звичайно ж, сучасні водії подорожують з більшою швидкістю, ніж власники Model T. Проте вони також користуються значно досконалішими технологіями, зокрема, здатністю світла фар пристосовуватися до швидкості та навколишнього середовища. Окрім того, завдяки конструкції сучасних фар, яскравість світла поступово зменшується від центра до меж променя, а не різко обриватися. Таким чином, предмети поступово проявляються в темряві, а не з’являються несподівано.

«Ми пройшли шлях від свого рода “вдосконалених” свічок до ефективних ксенонових і світлодіодних фар. У майбутньому все більше автомобілів використовуватимуть супер-яскраві світлодіодні лампи, які справді допомагають водіям не втрачати пильності. Видимість уночі значно покращилася. Різниця очевидна, як чорне і біле, — заявив Кохерр.

— Зараз ми працюємо над новою технологією точкового освітлення, яка допомагає привернути увагу водія до пішоходів, велосипедистів і навіть великих тварин на шляху автомобіля. Вона використовуватиме інфрачервону камеру, щоб виявляти та відслідковувати людей або великих тварин на відстані до 120 метрів».

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.





  • Naz

    в 66 началось “покращення” а в 76 что-то пошло не так)))