У першому півріччі 2013 року продано 81500 спортивних автомобілів Porsche
Приріст склав 18% у порівнянні з відповідним періодом 2012 року. Безпосередньо в червні власниками Porsche стали понад 14300 клієнтів, що на 13% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
«Ми успішно закінчили перше півріччя і з високою мотивацією розпочинаємо другу половину року», – прокоментував Бернхард Майєр, член правління компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, який відповідає за продаж та маркетинг. Під час дилерської презентації нового Panamera, яка відбулася в Португалії, він зазначив: «Привабливий модельний ряд Porsche не залишає байдужими наших клієнтів по всьому світу. Не дивлячись на той факт, що нові Panamera будуть презентовані наприкінці липня, ми вже маємо значну кількість замовлень. Наша продуктова стратегія народжена, зокрема, з попиту на перший у люкс-сегменті гібрид з можливістю зарядки від зовнішньої електромережі».
У першому півріччі 2013 року усі регіони перевершили показники аналогічного періоду минулого року: за шість місяців в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, Африці та на Близькому Сході було реалізовано 30400 автомобілів (+25,2%). З 18300 проданими автомобілями бренд Porsche продемонстрував зростання на 20% у Китаї. В США обсяги продажу за січень-червень 2013 року збільшилися на 30% у порівнянні з показниками 2012 року та досягнули позначки 21300 реалізованих екземплярів.
В ювілейний для моделі Porsche 911 рік іконічний спортивний автомобіль також продемонстрував значний приріст обсягів продажу: 15834 екземпляри були передані клієнтам за перші шість місяців 2013 року, тобто на 10% більше, ніж роком раніше. Завдяки 12886 проданим автомобілям моделі Boxster та Cayman змогли практично потроїти показник обсягів реалізації першого півріччя 2012 року. Легко передбачити, що найбільш успішним автомобілем в модельній лінійці Porsche у цей період був Cayenne: 42354 проданих автомобілі забезпечили 22% зростання у порівнянні з минулим роком.