
Стартував випуск 28-метрових електробусів на 250 пасажирів
Компанія Volvo Buses розпочала випуск свого першого електричного шасі BZRT із подвійним зчленуванням для 28-метрового міського автобуса. Виготовлення налагоджено на заводі Volvo Buses Latin America у бразильському місті Курітіба. На шасі встановлено кузов відомого місцевого виробника Caio.
Наддовгий автобус розрахований на перевезення 250 пасажирів. Машина призначена для роботи на лінії швидкісного автобусного сполучення BRT, з рухом виділеними смугами. Тут висока підлога, а двері розташовані за метр від землі – для посадки-висадки зі спеціальних платформ.
Шасі Volvo BZRT з подвійним зчленуванням розраховано на повну масу 47 т. Тут встановлені два електромотори Volvo EPT802 сумарною потужністю 400 кВт, з якими агрегатується двоступенева автоматична коробка передач Volvo I-Shift. З чотирьох осей ведучою є друга. Двигун живлять літієві, NCA батареї ємністю 720 кВт год. Вісім блоків акумуляторів, кожен ємністю 90 кВт год. та вагою 535 кг, розташовуються під підлогою. Швидкісна зарядка займає від 2 до 4 годин.
У рамках концепції підвищення безпеки Volvo Buses Zero Accident на електробусі встановлені передові системи допомоги водію. Насамперед відзначимо камери і датчики, які усувають сліпі зони навколо автобуса, захищаючи пішоходів та велосипедистів від наїзду. Заслуговує на увагу й система Volvo Dynamic Steering, яка забезпечує рульовому управлінню надзвичайну точність у роботі.