
Тест на реальну витрату палива гібридного Lexus NX 2018 300h
Серед всіх модифікацій Lexus NX 2018, саме гібридна версія 300h оснащена бензиновим мотором найбільшого об’єму 2,5 л. Розбираємося, як пара електродвигунів допомогає йому бути ще й найекономнішим.
В минулій публикації ми детально розібрали усі зміни в екстер’єрі, інтер’єрі та комплектації оновленного Lexus NX 2018. І на жаль відзначили відсутність деяких корисних опцій.

Але здатностей економити бензин та забезпечувати особливий комфорт у русі цей кросовер не розучився.
Реальна витрата
Бензиновий мотор Lexus NX 2018 300h має найбільший об’єм в 2,5 л (155 л.с.). Але силова установка обладнана ще й двома електродвигуна. Таким чином, її сумарна потужність складає 200 л.с.

Гібридна силова установка Lexus Hybrid Drive з 2,5-литровим бензиновим ДВЗ забезпечує не найбільшу потужність, але чудову плавність роботи й хорошу економічність.
Саме для цієї модифікації заявлена й наскромніша витрата палива – 5,2 л в середньому. Коли ми ділились першими враженнями про оновлений Lexus NX 2018 300h, то маршрутний комп’ютер малював нам цифру 7,5 л на 100 км.
Сам по собі такий показник непоганий по мірками двотонного кросовера з 2,5-ліровим бензиновим мотором. Ми продовжили їздитити містом та передмістям ще декілька днів в такому змішаному циклі, збільшивши витрату палива до 7,8 л на сотню.

Центральний монітор на щитку приладів зазнав мінімальних змін – назва включеного режиму роботи Lexus Hybrid Drive тепер відображається не у верхній, а нижній частині. Витрата палива після тижневого тест-драйву у змішаному циклі вища за заявлену. Але непогана, з урахуванням заміських поїздок та 2,5-літрового бензинового ДВЗ під капотом.
Хоча короткі поїздки, ще й центром міста, обходяться для гібридного кросовера набагато меншим споживанням палива. Саме в повільних “тягучках” машина найчастіше їде на одноій електротязі. Причому навіть в режимі Sport.
В ньому такий Лексус демонструє найживіші реакції на педаль газу. Машина прискорюється без зволікань. Так само миттєво електромотори зривають кросовер з місця. Потім до них підключається ДВЗ.

Картинка освіжилася, але суть незмінна – на центральному моніторі відображається процес роботи гібридної силової установки. А заодно можна побачити як NX 300h стає повнопривідним.
За відчуттями Lexus NX 2018 300h швидко набирає хід. А насправді доволі спокійно – більш ніж за 9 с до сотні, але максимально плавно завдяки безступінчастій трансмісії.
При переході до налаштувань Normal відгуки стають звичайними, а у виборі режиму Eco педаль навіть пружно чинить опір. Таким чином, вона провокує їхати, легко притиснувши акселератор і з економією палива.

Більш сувора та зріла графіка меню. Ось тільки скористатися навігацією я не зміг навіть на авто в найдорожчому оснащені Executive+. Тепер такої опції немає.
В цьому ж режимі найбільш часто гібридна силова установка Lexus Hybrid Drive перемикається на електромотори.
Їзда на одній електриці
Скільки можна проїхати на Lexus NX 2018 300h на однїй лише електричній тязі та які умови потрібно для цього виконувати?
Максимальна швидкість, з якою мені вдається їхати на электротязі, – 80 км/ч (по спідометру). Щоправда, для цього слід розігнати машину и ледве-ледве притискати педаль газу. Трохи двинув правою ногою – і або втратив швидкість, або підключився бензиновий двигун.
Проте поїздки без бензину нетривалі. В ідеальних умовах до 2 км. Це з зарядженою батареєю і в режимі EV. Він тримається до 50 км/год при дуже обережному поводженні з педаллю газу та максимально плавному наборі швидкості.
Трохи швидше поїхав чи активніше розганяєшся – гібридна силова установка Lexus Hybrid Drive одразу переходить в автоматичний режим роботи і на свій розсуд підключає бензиновий двигун.

Інтер’єр виглядає посвіжівшим завдяки більш елегантним та оригінальним перемикачам на пологій центральній консолі. За тиждень тест-драйву ні разу не виникло незручностей під час користування новими кнопками й джойстиками, що гойдаються.
На відміну від Lexus NX 2018 з бензиновими ДВЗ, в гібридній модифікації 300h навіть гальмівна система має електроне керування, оскільки тут енергія рекуперації при гальмуванні направляється на зарядку силової акумуляторної батареї.
Це добре відчуваєш, просто скинувши газ. Наш кросовер одразу починає сповільнюватися, так що штатними гальмами користуєшся рідше, що збільшує термін служби колодок.
Ексклюзивна пропозиція від Lexus NX 2018 300h
На рівному асфальті крссовер поводиться дуже впевнено. Він азартно і з мінімальними кренами проходить повороти. Розбиту дорогу підвіска відпрацьовує жорсткувато, але тихо.
Всі машини в Україні повнопривідні.



Але якраз на гібридному Lexus NX 2018 300h краще не лізти в болото і не виїжджати на бездоріжжя. До захисту електрообладнання від вологи питань немає. Про це ми не раз говорили ще під час тест-драйву гібридного кросовера Toyota RAV4 Hybrid.
Жорсткого зв’язку між ДВЗ та задніми колесами немає. Тому їхня допомога в серйозних ситуаціях – номінальна. Але може знадобитися на слизькому покритті чи в снігу. Та й довгий низький передній звис не розташовує до їзди пересіченою місцевістю.

Але у володінні та керуванні Lexus NX 300h свої переваги. Він пропонує максимальний комфорт роботи силового агрегату, невелику витрату палива й найбагатше оснащення.
Технічні характеристики Lexus NX 2018 300h | |
| Тип ДВЗ | бенз. с розпр. впр. |
| Розп. і к-ть цил./кл. на цил. | R4/4 |
| Об’єм, см куб. | 2494 |
| Потужність, кВт (л.с.)/об/хв | 114(155)/5700 |
| Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 210/4200–4400 |
| Тип електродвигуна | синхр. перем. струму з пост. магн. |
| Потужність електродвигуна передн./задн., кВт (л.с.) | 105(143)/50(68) |
| Сумарна потужність, кВт (л.с.) | 147(200) |
| Кр. мом. елеткродвигуна передн./задн., Нм | 270/139 |
| Тип батареї | нікель-металгідридна |
| Тип приводу | авт. підкл. повний |
| КП | гібридна безступінчаста ECVT |
| Максимальна швидкість, км/год | 180 |
| Макс. швидкість на електротязі, км/год | 70 |
| Розгін 0-100 км/год, с | 9,2 |
| Розх. траса-місто, л/100 км | 5,1-5,3 |
| Об’єм баку, л | 56 |
Фото автора































