![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2023/07/porsche-mission-x-concept-871x572-c-default.jpg)
Анонсовано «американську» прем'єру Porsche Mission X
У середині червня Porsche презентував електричний гіперкар Mission X, який претендує на звання найшвидшого електромобіля Нюрбургрингу. Дебют концепту, який демонструє потенційне майбутнє бренду, приурочили до 75-річчя компанії.
«Американська» прем’єра Mission X анонсована в рамках Rennsport Reunion, найбільших у світі зборів власників, колекціонерів та гонщиків Porsche. Вони відбудуться з 28 вересня до 1 жовтня на трасі WeatherTech Laguna Seca в Монтереї, Каліфорнія. Головними особами заходу будуть генеральний директор Porsche Motorsport North America Елвін Спрінгер та триразовий чемпіон IMSA GT2 Патрік Лонг.
Вперше Porsche Mission X показали 8 червня, на передодні століття перегонів «24 години Ле-Ману». У концепту карбоновий кузов, що відсилає до 959, Carrera GT та 918 Spyder. Але його «родзинка», все ж таки, двері, що відкриваються вперед та вгору із скляними секціями, що заходять на дах.
Інформація про силову установку шоу-кара не розголошується, але на 1 кг ваги припадає 1 л.с. Притискна сила складе 408 кг на швидкості 200 км/год та 860 кг на швидкості 285 км/год.
Відомо, що Mission X використовує 900-вольтову систему, що дозволяє поповнювати батарею від 5 до 80% ємності за 10 хвилин. Це приблизно вдвічі швидше, ніж Taycan Turbo S.
Розмір колісної бази Mission X такий самий як у 918 Spyder, але при цьому він на 152 мм коротший (4496 мм) та на 51 мм ширший (1999 мм). Їздить концепт на різнорозмірних надлегких колісних магнієвих дисках: 20 дюймів спереду, 21 дюйм ззаду. Замість бічних дзеркал використовуються камери.
Серійної версії Mission X не буде, але, зі слів генерального директора Porsche Олівера Блюма, випуск нового електричного гіперкара обговорюється. А поки відвідувачі Rennsport Reunion 7 зможуть помилуватися чудовим електричним шоу-каром, деякі рішення якого, ймовірно, використают у майбутньому серійному автомобілі.