В Україні з'явилося інноваційне рішення для розвізних автомобілів
Нарешті українські виробники кузовних надбудов для розвізних автомобілів освоїли передове рішення, що добре зарекомендувало себе за кордоном. Йдеться про ролети, які використовуються замість звичних двостулкових дверей. Вони дають змогу прискорити процес доступу до вантажу, і водієві тепер не потрібно думати про відчинення дверей в обмеженому просторі, побоюючись ними когось або щось зачепити.
У цьому випадку перші ролети використовували на ізотермічному фургоні, встановленому на шасі IVECO Daily. Ба більше, тут застосували ще одну новацію. Це датчик відкриття-закриття, який ставить мітку на локації і запускає таймер навантаження-розвантаження.
На дверному отворі є сканер для зчитування штрих-коду для фіксації часу виходу вантажної одиниці із фургона або потрапляння в нього. Таким чином, якщо водій не вкладається в таймінг, то йому нараховуються “штрафні” бали.
Хочеться вірити, що ролети на українських фургонах набудуть такого ж поширення, як і гідроліфти Dhollandia. Показаний на фото фургон з ролетою легко може бути укомплектований і гідробортом. Ще цікава деталь — одні двостулкові двері на представленому первістку все ж є – розташовані праворуч по борту і дають змогу потрапити всередину без відчинення основних дверей-ролетів, таким чином максимально зберігаючи внутрішню температуру.