Продажі електромобілів у Європі продовжують знижуватися
За 7 місяців цього року реєстрації нових автомобілів зросли на 3,9%, перевищивши позначку 6,5 млн екземплярів. Найбільшу активність виявили покупці в Іспанії (+5,6%), Італії (+5,2%), Німеччині (+4,3%) та Франції (+2,2%). Про це повідомляє Асоціація європейських автовиробників АСЕА.
Моторні переваги
У липні частку електромобілів припало всього 12,1% європейського ринку, скоротившись з торішніх 13,5%. Водночас продаж гібридів продовжує зростати, збільшившись з 25,5% до 32%. А інтерес до моделей із традиційним ДВС скоротився з 50 до 46%.
Електромобілі та гібриди
У липні 2024 року реєстрації електромобілів (BEV) скоротилися до 10,8% (102705 автомобілів), а загальна частка ринку скоротилася порівняно з минулим роком з 13,5 до 12,1%. Електрокари мали успіх у Бельгії (+44,2%), Нідерландах (+8,9%) та Франції (+1%), а в Німеччині, навпаки, продажі впали (-36,8%). За 7 місяців у Європі було поставлено на облік 815 399 електромобілів.
Підзаряджувані гібриди (PHEV) минулого місяця продавалися погано (-14,1%), попри 3,2% зростання продажів у Німеччині. У липні частка PHEV знизилася з 7,9 до 6,8% порівняно з липнем минулого року, а продажі склали 57679 екземплярів.
Продаж класичних гібридів (HЕV) у липні зріс до 25,7% (273003 екземплярів). На всіх чотирьох найбільших ринках Європи у липні спостерігалося серйозне зростання – Франція (+47,4%), Іспанія (+31,5%), Німеччина (+22,4%) та Італія (+17,4%). Покупецька активність у цьому сегменті ринку призвела до зростання продажів із 25,5 до 32% порівняно з липнем минулого року.
Бензин та дизель
Що стосується традиційних ДВС у липні 2024 р. інтерес покупців до бензинових машин знизився на 7%. Зростання продажів в Італії (+3,8%) та Німеччині (+0,1%) не змогло компенсувати зниження у Франції (‑22,6%) та Іспанії (-12,5%). Таким чином, частка машин з бензиновими моторами знизилася з 35,9 до 33,4% в порівнянні з липнем минулого року.
Продаж дизельних машин скоротився з 12,6 до 10,1% порівняно з липнем минулого року. Традиційно інтерес до машин на “важкому паливі” продовжують виявляти в Німеччині, де продажі зросли на 1,4%, а ось на інших ключових ринках спостерігається зниження реєстрацій – Італія (-24,6%), Франція (-23,9%). та Іспанія (-11,6%).