
Авто-факт: яким був перший японський електромобіль
Автомобільна промисловість Японії розквітла в післявоєнний період на хвилі економічного буму в країні. Але мало хто знає, що вже в 40-х роках поряд із бензиновими і дизельними моделями в Країні сонячного сходу проектували і електромобілі.
У повоєнний час Японія лежала в руїнах, а багато вцілілих підприємств простоювали через відсутність військових замовлень. Одним із них був авіазавод Tachikawa Aircraft Company (ТАС). Щоб завантажити потужності, замість літаків там вирішили виробляти автомобілі.
У 1947 році показали два прототипи – пікапи Tama EOT-46 і EOT-47. На вигляд вони нічим не відрізнялися одне від одного, але один із них був бензиновим, а інший – з 4,5-сильним електромотором. Тобто перший електромобіль у Японії з’явився ще 70 років тому.
Через кілька місяців з’явився і пасажирський варіант. Він розганявся до 36 км/год, а запас його ходу становив 65 км. Під назвою Tama Junior японський електромобіль надійшов у виробництво з 1948 року. Незабаром до нього приєдналася велика 6-сильна модель Tama Senior.
У 1952 році автомобілі Tama перейменували в Prince, а у 1966 році компанія стала частиною концерну Nissan. Тобто, електромобіль Nissan Leaf – прямий нащадок Tama Junior і Senior.





















