
RML презентував рестомод GT Hypercar на основі 911
Британська інжинірингова компанія RML Group представила на виставці Salon Privе серійну версію GT Hypercar – радикально перероблений Porsche 911 Turbo S, натхненний перегонами “24 години Ле-Мана”.
Новинка під назвою RML P39 і раніше була представлена у вигляді прототипу. RML стверджує, що в ході симуляцій GT Hypercar здатний пройти коло “Північною петлею” Нюрбургрингу менш ніж за 6 хвилин 30 секунд.

В порівнянні з серійним 911 Turbo S, GT Hypercar відрізняється новим кузовом з вуглецевого волокна, збільшеною колісною базою, розширеною передньою та задньою колією, а також регульованим кліренсом. Автомобіль також отримав унікальну активну аеродинаміку, великий передній спліттер та регульований задній спойлер. Крім того, модель отримала унікальні деталі інтер’єру, а також опціональні пакети Performance Pack та Track Pack. У салоні немає заднього ряду сидінь, а захист забезпечує каркас безпеки.

Завдяки тюнінгу, проведеному в партнерстві з Litchfield Motors, потужність двигуна збільшили до 907 к.с., а момент, що крутить, досягає 1138 Нм.
GT Hypercar також відрізняється численними елементами індивідуального дизайну, включаючи фіолетовий дах, капот з карбоновим покриттям, золоті диски та розписані золоті значки вручну. Як і інші моделі спеціального випуску до 40-річчя, він оснащений кованими легкосплавними дисками діаметром 20 дюймів спереду та 21 дюйм ззаду.

Індекс Р39 свідчить про те, що GT Hypercar – 39-й проєкт, випущений RML Group з моменту її заснування як гоночної команди у 1984 році. Однак, оскільки багато з цих автомобілів вироблялися для клієнтів на індивідуальні замовлення, це один з небагатьох автомобілів, якому компанія дала своє ім’я.

GT Hypercar буде випущений обмеженою серією 39 екземплярів, а модель, представлена на Salon Privе в Оксфордширі, є однією з десяти спеціальних екземплярів RML 40th Anniversary. Вартість рестомоду стартує з 495 тисяч фунтів без урахування вартості автомобіля-донора.


















