Пресс-служба ЗАО “ЗАЗ” назвала некорректной информацию о повышении цен на авто для ветеранов

Хотя цены на эти автомобили по сравнению с 2003-2004 годом все же повысились. Ниже приводим текст обращения пресс-службы ЗАО "ЗАЗ" без изменений:

Вчора рядом електронних ЗМІ було опубліковано заяву віце-прем’єр-міністра України Миколи Томенка, який пояснив невиконання обіцянок Уряду щодо забезпечення всіх ветеранів-інвалідів автомобілями до 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній Війні тим, що, цьому, мовляв, перешкодив Запорізький автомобільний завод, піднявши ціни на автомобілі. Тим самим, як написали деякі ЗМІ, він звинуватив Запорізький автозавод у бажанні “нажитися на ветеранах”, тобто в діях, спрямованих на збагачення за рахунок найбільш знедолених верств населення – інвалідів.


Керівництво та колектив Запорізького автозаводу, об`єднання ветеранів заводу вважають за необхідне заявити, що такі необґрунтовані та голослівні заяви з вуст віце-прем`єра з гуманітарних питань – це вже не просто популізм, а пряма образа в адресу працівників ЗАЗу.


Ні для кого не секрет, що через невиважені дії щодо одномоментної односторонньої ліквідації преференцій автовиробникам, Запорізький автозавод перебуває сьогодні в кризовому стані, виробництво – на грані зупинки, а 20-тисячний колектив заводу може найближчим часом залишитися без роботи.


Поява у ЗМІ інформації про дозвіл Кабміну сплатити податкову заборгованість ЗАЗу за попередні роки спец транспортом для інвалідів є зовсім незрозумілою, адже ніякої податкової заборгованості Запорізький автозавод перед бюджетами будьяких рівнів не має. На сьогоднішній день Мінсоцполітики не тільки не сплатило заводу за автомобілі, але й навіть не підписало договір.


Завод за свої власні кошти виробив біля 1000 автомобілів для ветеранів війни, з надією на те, що угода таки буде підписана та автозаводці отримають плату за свою працю.


Вочевидь, Микола Томенко також не досить уважно ознайомився з висновками Антимонопольного комітету з питання підвищення цін на автомобілі інвалідних модифікацій. Порівнюючи ціни, за якими реалізовувалися автомобілі у 2004 році та за якими вони пропонуються до реалізації в 2005 році, можна побачити, що відбулося підвищення ціни на 5,88% – за рахунок збільшення собівартості, витрат на закупівлю матеріалів для виробництва та податкового навантаження. Решта – збільшення вартості автомобілів на величину ПДВ, який потрапляє в той же Державний бюджет і який “з’явився” у вартості авто тільки завдяки “свідомому та глибоко продуманому” рішенню відмінити “під чисту” усі преференції заводу. Саме про це говорилося у вищезазначеному висновку Антимонопольного комітету.


Ще в процесі погодження та підписання змін до Державного Бюджету 2005 року, які відмінили дію всіх преференцій для автопрому, вітчизняні автомобілевиробники просили Уряд, Верховну Раду уважно вивчити це питання, акцентуючи увагу на тому, що фактично всі преференції ідуть на датування, насамперед, найбільш незахищених верств населення і що відміна вдарить саме по них.


Але ці заяви сприймались деякими не досить обізнаними в автомобільній галузі представниками влади як спроби вибити ексклюзивні умови роботи окремого підприємства та отримувати “суперприбутки”. Коли ж ці попередження стали дійсністю, усім тим, хто не прислухався до елементарної економічної логіки, аби не визнавати власні помилки, не залишається нічого, як прикривати свої згубні кроки огульними звинуваченнями в адресу підприємства.


А що стосується заяв Віце-прем’єр-міністра щодо збитків, що їх отримує держава, то така заява виглядає не тільки необґрунтованою, але некваліфікованою. 20% ПДВ, які після прийняття Закону про Зміни до Бюджету 31.03.2005 закладаються у вартість автомобілів, через виплату податку на додану вартість повертаються тій же таки державі.


Про які моральні аспекти може йтися (на яких так наполягав віце-прем’єр-міністр), коли нещодавно прийнятий закон віддає на відкуп вітчизняне виробництво і практично ставить на ньому хрест на довгі роки, при цьому стимулюючи російське та іноземне автомобільне виробництво! Про яку ж моральність говорить Віце-прем`єр з гуманітарних питань і чи гуманно при цьому вчиняє сам, залишаючи без роботи тисячі тих людей, котрі і працюють на те, щоб наповнювався Державний бюджет та Пенсійний фонд коштами, що йдуть на фінансування програм для інвалідів, пенсіонерів та ветеранів!


Ми, всі працівники та керівництво Запорізького автомобілебудівного заводу  звертаємося до представників владних структур з проханням припинити публічну дискредитацію та травлю заводу, робітники якого своєю нелегкою працею щодня забезпечують виплату соціальних та пенсійних надходжень до Державного та місцевих бюджетів та Пенсійного фонду, а з недавнього і величезний тягар непомірних податкових навантажень.


Довідка: Згідно з реєстром роздрібних цін №128 від 5.03.03 р. на автомобілі інвалідних модифікацій вартість авто складала в 2003 році:
Модель ЗАЗ-110270 -15 590 грн.
Модель ЗАЗ-110280 – 16 190 грн.


Згідно з договором про реалізацію автомобілів органам праці та соціального захисту №1611 від 20.04.04 р. ціна не була змінена:
Модель ЗАЗ-110270 -15 580,8 грн.
Модель ЗАЗ-110280 – 16 185,6 грн.


Запропонована ЗАЗом ціна на 2005 рік на автомобілі інвалідних модифікацій сфор-мована наступним чином:
Модель ЗАЗ-110270
15 580,8 грн. + 5,88% (додаткове податкове навантаження, здорожчання сталі, збільшення вартості енергоносіїв та перевезень) = 16 496,95 грн. + 20% ПДВ (поверта-ється державі) = 19 796,34 грн.
Модель ЗАЗ-110280
16 185,6 грн. + 5,88% (додаткове податкове навантаження, дорожчання сталі, збі-льшення вартості енергоносіїв та перевезень) = 17 137,31 грн. + 20% ПДВ (поверта-ється державі) = 20 564,77 грн.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.