Range Rover: автомобіль, який за 10 років став класикою
Вересень 2012 року став знаковим для компанії Land Rover, адже в цей час з’явився Range Rover в кузові L405. Незабаром цей кросовер стане візитівкою бренду і улюбленою моделлю багатьох шанувальників британського виробника. Зараз в автоцентрах представлено рестайлінговий Range Rover (посилання на дилера https://landrover.com.ua/rangerover) 2018 року. Нехай на ринку є десятки доступніших і комфортабельніших автомобілів, ця модель залишається популярною. Адже в ній поєднуються найкращі якості: прохідність, розкішне оздоблення, особлива керованість.
Об’єктивно Range Rover обходиться в 1-1,5 раза дорожче прямих конкурентів у класі. Але це статусний автомобіль, який з багатьох аспектів недосяжний для конкурентів. Передусім це якість оздоблення та увага до деталей. Це розумієш, коли опускається нижня стулка багажника. Вона, як і все багажне відділення, обшита приємним на дотик текстилем. Обшивка є навіть у відсіку, де зберігається запаска. Про оздоблення салону і говорити не потрібно. Там навіть у базовій комплектації використовується натуральна шкіра та дерево.
Верхня частина салону обшита неймовірною на дотик замшею. Опціонально доступний панорамний дах з матового скла. Хромовані елементи консолі виконані з алюмінію. У такому автомобілі немає місця пластику. Дерево використовується для оздоблення рульового колеса і елементів на передній панелі. Консоль повністю обшита шкірою. В автомобілях 2018 модельного ряду встановлено найкращу мультимедійну систему бренду, що складається із двох сенсорних дисплеїв. Крім цього, додали проекційний дисплей на лобовому склі, а також цифрову панель приладів.
Динаміка і міць: все, що потрібно знати про лінійку силових установок Range Rover
Для українського ринку запропонували широку лінійку агрегатів. Найпотужніший у лінійці — компресорний 5-літровий двигун AJ, що вичавлює 525 к.с. (або 560 к. с.) з крутильним моментом 625 Нм. Із цим мотором автомобіль розганяється до 100 за 5,1 секунду. Його називають найменш проблемним, адже в ньому мінімум електроніки, яка виходить з ладу. Найдоступнішим, але не найпопулярнішим на нашому ринку, визнано 3-літровий дизельний двигун, потужністю 275 к.с. (625 Нм).
На українському ринку найчастіше замовляють дизельний двигун V8, об’ємом 4,4 літра. Він досягає потужності 339 к.с. з максимальним крутильним моментом 740 Нм. Цей двигун дуже люблять в Європі, але він не відповідає новим нормам екологічності. Тому на європейському ринку цього двигуна більше не буде. У 2021 році очікується поява більш екологічного 3-літрового мотора з сімейства Ingenium. В Україні ще можна купити Range Rover з дизельним 4,4-літровим мотором, але варто поспішити. Заходьте на сайт офіційного дилера Land Rover Київ аеропорт і записуйтеся на тест-драйв найкращого кросовера в класі.