Розкрито перспективні автобуси “Богдан”

Компанія "Богдан Моторс" запросила журналістів до Луцька на Автоскладальний завод №1, де ознайомила з новими моделями автобусів і тролейбусів.

15

Автобусне виробництво у Луцьку в 2015 році відзначило 10-річний ювілей. За весь час складено понад 3,5 тисячі автобусів і тролейбусів марки “Богдан”.

Активно тривають роботи з підготовки до виробництва автобусів із двигунами на стисненому газі. Одна така машина – А221.15 на агрегатах Ashok Leyland вже складена і проходить випробування.

Автобус на газе Богдан А221.15
Автобус на газі Богдан А221.15

Наприкінці 2014 року в рамках спільної співпраці з польською компанією Ursus було складено перший електробус “Богдан”А701.00. Машину вже понад рік успішно експлуатують на маршрутах Любліна. Наразі вона оснащена чотирма комплектами акумуляторів і має запас ходу до 120 км. А за умови встановлення п’яти комплектів цей показник може бути доведено до 150-180 км.

Наприкінці 2016 року конструктори обіцяють представити модернізований варіант електробуса, який буде на 30% дешевшим.

Директор Автосборочного завода №1 Богдан Моторс - Николай Джула
Директор Автоскладального заводу №1 Богдан Моторс – Микола Джула

Джула, у 2015 році на підприємстві було виготовлено 144 одиниці техніки. З цього числа – 45 зчленованих тролейбусів для Києва і 15 одиночних тролейбусів Т701.16 для польського міста Любліна. Нагадаємо, що ще в 2013 році “Богдан Моторс” виграв тендер на поставку 38 тролейбусів до цього польського міста.

А щодо інших міст України, то сюди в 2015 році пішло ще 27 тролейбусів. Інші транспортні засоби – це автобуси переважно моделей А201 і А221 – на машинокомплектах Hyundai та Ashok Leyland.

На стапелях - троллейбус Богдан Т701
На стапелях – тролейбус Богдан Т701

“Сьогодні наш завод здатний складати до 2200 автобусів і тролейбусів на рік. Крім того, ще у 2009 році було побудовано й успішно випробувано новий фарбувальний комплекс із обладнанням фірми “Айземан” (Німеччина), на якому можуть проходити катафорезну обробку кузови до 12 м завдовжки. Потужність комплексу – до 6000 автобусів на рік. Сьогодні для його запуску необхідно щомісяця виробляти щонайменше 300 машин”.

Гордость предприятия - новый окрсочный комплекс с катафорезным покрытием
Гордість підприємства – новий фарбувальний комплекс с катафорезним покриттям

Компанія “Богдан Моторс” з упевненістю дивиться в майбутнє. Запорука цього – потужний виробничий потенціал Автоскладального заводу №1 і власна конструкторська школа, з фахівцями, які мають багатий досвід роботи в інституті “Укравтобуспром” і на “ЛАЗі”. І звісно, освоєння нових ринків збуту.

Автобусы Богдан А221.11 будут отправлены в Киев
Автобуси Богдан А221.11 вирушать у Київ
Автобусы Богдан соотвествуют правилам ЕЭК ООН 107 по перевозке людей с ограниченными возможностями
Автобуси Богдан відповідають правилам ЄЕК ООН 107 щодо перевезення людей з обмеженими можливостями
Суперсовременный станок лазерной резки металла
Суперсучасний станок лазерного різання металу
IMG_4270
Цех діагностики та здавання готової продукції
Ретроэкспозиция автомобилей ЛуАЗ
Ретроекспозиція автомобілів Луцького автозаводу
Ретроэкспозиция Автомобилей ЛуАЗ
Оригінальний ЛуАЗ-1301 зі склопластиковим кузовом так і не пішов у серію
Ретроэкспозиция автомобилей ЛуАЗ
Транспортер переднього краю ЛуАЗ-967М

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.

  • My Ukraine

    когда будет МАССОВАЯ замена дизельных пыхтящих вонью маршруток на электробусы???????

    • Василий

      сразу после получения членства в ЕС.

      • Oleksij

        Какая связь?
        До єтого дьішать через раз?

        • Василий

          не только дышать, но и слушать протяжный вой колодок в 6 утра

  • Segyn Odessa

    А когда то столько шума было о серийном производстве ЛУАЗ 1301, говорили что это будет основной конкурент НИВЫ!
    Ну и где он???????

  • My Ukraine

    Хозяин завода известен,он ещё подумает.что больше ;доход от электробусов или откат от нефтетрейдеров,наверное несоизмеримые понятия….а жаль.

  • sunta0

    а луазики для ато слабо сделать снова – или прибыли мало?

    • Roman M

      нету оборудования уже давно. к сожалению. а зря. даже если б делали как 2107 в РФ – чисто для себя, много было бы покупателей. даже картошку на дачу возить.

      • sunta0

        разве там такое сложное оборудование? тем более сборку все равно там проводят

  • Остап Бульба

    Якщо якість цих автобусів така ,як у нашого жовтого Богдан А 092-02 (2008 р.в.),який ледве тримається на шасі із-за корозії,то краще хай засунуть все це лайно у дупи всім,хто до цього непотрібу причетний…

    • MaxaryKo

      Думаю якість ні чим не краща. Якщо подивитись у відкриті задні двері білого автобусу то видно, що салон до сих пір обшивають світлокоричнивім картоном, КАРТОНОМ, Карл! Це той яких від вологи набухає, слоїться, так виглядає як гівно.

  • MaxaryKo

    Дизайн жовтих шкільних автобусів то просто жах.

  • Вик Патриот

    А что нужно, чтобы начать выпускать ЛУАЗ???? С двигателем сейчас проблем нет. а в армии этот автомобильчик очень нужен, да и на “гражданке” при правильной ценовой политике, он был бы востребованным.

    • Roman M

      уже порезали и сдали на металолом все оборудование для производства этого авто. так что просто забудьте. к сожалению.

  • Вик Патриот

    При среднем качестве и минимуме удобств “БОГДАН” имеет высокую стоимость. Если учесть жлобство перевозчиков, то для них выгоднее купить 2-а ПАЗика по цене одного БОГДАНА. О безопасности, экологии и комфорте пассажиров речь даже не идет.