Выбран "Автомобиль года в Украине'2006". Им стал Volkswagen Passat
8 лютого у столичному клубі „5 елемент” на урочистому прийомі оголошено результати Всеукраїнської акції „Автомобіль року в Україні’2006”.
Переможцями Всеукраїнської акції “Автомобіль року в Україні’2006” стали:
1. Автомобіль 2006 року — Volkswagen Passat
2. Кращий дизайн автомобіля — Citroen С4
3. Краще співвідношення ціна/якість — Dacia Logan
ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ
4. Кращий легковий автомобіль малого класу — Mitsubishi Colt CZ3
5. Кращий легковий автомобіль малого середнього класу — Ford Focus
6. Кращий легковий автомобіль середнього класу — BMW 3 series
7. Кращий легковий автомобіль великого класу — Lexus GS 300
8. Кращий легковий автомобіль люкс-класу — Mercedes-Benz S-klasse
9. Кращий позашляховик / SUV — Nissan Murano
10. Кращий спортивний автомобіль — Porsche 911 Carrera 4
11. Кращий купе / кабріолет — Peugeot 407 Coupe
12. Кращий мінівен / мікровен — Mazda 5
Спеціальна номінація “Автомобіль-гібрид” – Honda Civic IMA
КОМЕРЦІЙНІ АВТОМОБІЛІ
13. Кращий легкий комерційний автомобіль — Fiat Doblo
14. Кращий вантажний автомобіль середнього класу — MAN TGL
15. Кращий вантажний автомобіль важкого класу – Renault Magnum 440.19
16. Кращий вітчизняний вантажний автомобіль – Hyundai HD-72
17. Кращий автомобіль для будівництва — Mercedes-Benz Actros
18. Кращий автобус — Богдан A-09201 Н
Відзнаки кращих спеціалістів у сфері автобізнесу отримали:
1. Кращий керівник автомобільної компанії в Україні – Генеральний директор Компанії “АВТ Баварія” Тимофєєв Олександр Борисович
2. Кращий керівник нового автомобільного проекту в Україні – Генеральний менеджер з продажу і маркетингу Компанії “Тойота Україна” Кузьмін Роман Сергійович
3. Кращий керівник автомобільної дилерської мережі в Україні – Генеральний директор Компанії “УкрАвтоЗАЗ-Сервіс” Поврозник В’ячеслав Володимирович
4. Кращий керівник автомобільної виробничої компанії в Україні – Генеральний директор Закритого акціонерного товариста “Єврокар” Боярин Олег Петрович
5. Кращий керівник автомобільного сервісу в Україні – Директор з продажу діагностичного та гаражного обладнання для СТО Компанії Роберт Бош Лтд. Дяченко Едуард Леонідович
6. Кращий керівник реклами і PR автомобільної компанії в Україні – Директор з маркетингу і реклами Торгового дому “Ніко” Рабінович Максим Олександрович
Всеукраїнська акція „Автомобіль року в Україні’2006” проходила в Україні з 1 листопада по 31 грудня 2005 року. Саме в цей період тисячі українських автовласників та всі, хто небайдужий до світу авто, могли віддати свій голос за вподобані автомобілі. Засновниками конкурсу є українська виставкова компанія „Автоекспо”, журнал „Автоцентр” та Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів та дилерів.
Мета і форма акції – національний рейтинг популярності нових автомобілів, представлених в Україні у період з листопада 2004 р. по листопад 2005 р. Нинішня акція зібрала рекордну кількість учасників – 76 моделей авто від 36 провідних українських автомобільних компаній.
Подібні акції проводяться у кожній країні світу, брати в них участь вважають за честь практично усі світові автовиробники. Ці акції завжди проходять з потужним інформаційним супроводом, їх результати вважаються авторитетним орієнтиром для потенційних автовласників, десятки тисяч яких в Україні беруть безпосередню участь у визначенні кращих автомобілів.
Переможці акції визначалися методом голосування вітчизняних автолюбителів через анкети, які друкувалися в провідних автомобільних та суспільно-політичних виданнях України (зокрема, “Автоцентр”, “АвтоБазар”, “Автомір”, “Комерційні автомобілі”, “Autobild”, “2000”) та на сторінці офіційного сайту акції — www.autoroku.com.ua. Цього року також віддати свій голос за ті чи інші автомобілі-конкурсанти можна було і за допомогою sms-повідомлення. Активність голосування підтримувалася можливістю виграти цінні призи.
Цього року участь в голосуванні взяла рекордна кількість автолюбителів – понад 11 тисяч чоловік, з яких понад 6 тисяч скористалися анкетами у друкованих ЗМІ, 2 тисячі виявили симпатії через Інтернет, 3 тисячі віддали голоси за допомогою sms-повідомлень.
Задля підвищення об’єктивності отриманих результатів в рамках конкурсу вперше цього року було створене Експертне журі, до складу якого увійшли представники компаній-учасників акції та головні редактори чи провідні фахівці основних вітчизняних автомобільних видань та TV-програм. Серед членів журі також проходило голосування за кращі автомобілі, результати якого були враховані поряд з голосами автолюбителів у загальному підсумку визначення переможців. При цьому у загальній сумі балів голоси автолюбителів складають 55%, а голоси спеціалістів – 45%.
Також Експертне журі визначало переможців у нових номінаціях, які введені цього року для відзначення кращих компаній та кращих фахівців автомобільного ринку. Нові номінації – „Керівник автомобільної компанії в Україні”, „Керівник нового автомобільного проекту в Україні”, „Керівник автомобільної дилерської мережі в Україні”, „Керівник автомобільної виробничої компанії в Україні”, „Керівник автомобільного сервісу в Україні”, „Керівник реклами і PR автомобільної компанії в Україні”. При цьому член Експертного журі не мав права голосувати за автомобілі-претенденти, подані на конкурс компанією, яка висунула його до Експертного журі, за саму цю компанію та її працівників.
Контроль за проведенням акції традиційно здійснювала Спостережна рада, що гарантує чесність та неупередженість самого конкурсу, а також об’єктивність отриманих результатів. До Спостережної ради включені авторитетні фахівці автомобільної галузі України, зокрема, представники офіційних представництв відомих світових виробників, які з об’єктивних причин (відсутність “новинок”, презентованих протягом останнього року в Україні) не могли бути учасниками конкурсу.
Акція супроводжувалася потужною рекламною кампанією, до якої були залучені провідні вітчизняні ЗМІ: преса, радіо, телебачення, інтернет. При цьому широко розповсюджувалася інформація про кожен автомобіль-учасник конкурсу. Інформаційними партнерами акції „Автомобіль року в Україні’2006” стали: Перший інформаційний партнер – „5 канал”; Ексклюзивний радіопартнер – „АвтоРадіо”, телевізійні програми “Екіпаж” (1 Національний канал), “Автопілот” (5 канал), AutoNews (ТРК “Україна”), радіопартнери – „Просто Радіо”, „Мелодія”; Генеральний інформаційний Інтернет-партнер – AUTO-Consulting; інтернет-партнери – портали «Автодилер» та «Автосвіт»; журнали „Автоцентр”, „Автобазар”, „Autobild”, „Комерційні автомобілі”, „Автомир”, „Car & Music”, „Сигнал”, „2000”, „Уїк-енд”, „Вся неделя”, „АвтоКиїв”, „АвізоАвто”, „Власть денег”, „Інвестгазета”, „Дело”, „Профіль”, „MAX”, „XXL”, „Б-52”.
На церемонії були розіграні цінні призи, передбачені організаторами для заохочення тих, хто проголосував за кращі автомобілі. Головний і найцікавіший приз — автомобіль Skoda Fabia, надана Компанією “Єврокар”. Серед призів також – 2 путівки до Єгипту (від туристичного партнеру акції, компанії “Гамалія”), 7 телевізорів Rotex (від мережі супермаркетів електроніки „Домотехніка”), 10 елітних автомагнітол Kenwood W6531 (від компанії “Івлєв Дістриб’юшн”).