Стало відомо, хто замінить ГАЗ і МАЗ на українському ринку спецтехніки
У зв’язку з повномасштабною війною, яку РФ розв’язала проти України, з кінця лютого на наш ринок більше не поставляються нові автомобілі марок ГАЗ і МАЗ. Але ж шасі цих виробників активно використовувалися вітчизняними забудовниками кузовів і підйомного обладнання.
І тому приклад – завод спецтехніки “Техкомплект”, який за підсумками 2021 року став лідером серед українських виробників автопаливозаправників і автовишок, зайнявши близько 55% в кожному з цих сегментів. А якщо брати всю номенклатуру спецтехніки “Техкомплекту”, випущену минулого року, то 41% від усіх використовуваних для неї шасі припало на два вищезазначених бренди.
З урахуванням нових реалій, можна сміливо спрогнозувати, що тепер ці вакантні місця займуть азійські виробники, як-от JAC, Foton, Dongfeng, Isuzu і Sinotruk. Тим паче, що їхня частка серед постачальників шасі для “Техкомплекту” зросла з 3% в 2020 році до 8% в минулому.
І все це тільки підтверджують підсумки роботи підприємства за перший квартал 2022 року. Завод спецтехніки “Техкомплект” вперше в Україні встановив італійські автовишки Comet на шасі Isuzu, Hyundai і Dongfeng. Популярні 5-кубовий автопаливозаправник на шасі Foton, 6-тонний самоскид на агрегатній базі Dongfeng та ін. Також покупці можуть замовити автофургони, паливозаправники, самоскиди, аварійно-ремонтні майстерні на шасі відомого китайського виробника JAC. Крім того, пропонується підйомне обладнання марки XCMG – від кранів-маніпуляторів до автокранів різної вантажопідйомності.
Крім шасі азійських виробників, у портфелі замовлень “Техкомплекту” зберігають стійкі позиції комерційні автомобілі таких іменитих європейських брендів, як IVECO, MAN, Peugeot, Citroen і Opel.