
Підсумки Гран Прі Франції: намальований хаос
Але це було в неділю, до якої також відбулося багато чого цікавого. Наприклад, Mercedes нарешті представила другу специфікацію двигуна. До того ж, дещо доопрацьовану завдяки відкладенню впровадження нової версії. І колектив із Бреклі миттю став фаворитом етапу.
Навіть одразу «забули» про гуму з тонкішим протектором, який вперше з’явився в Іспанії – там у Mercedes була повна перевага, а Ferrari рахувала втрати. Мабуть, фактор шин вплинув на кваліфікацію, коли Скудерія у другому сегменті вирішила використати Ultrasoft, а Mercedes та Red Bull – Supersoft. От тільки шкода, що всю різницю у цій стратегії не вдалося побачити в гонці, оскільки лідер чемпіонату Себастьян Феттель знову «вирішив» попсувати собі життя.
На старті Гран Прі Франції він був позаду Льюіса Хемілтона та Валттері Боттаса. У кваліфікації німець міг зачепитися за поул, проте для цього йому потрібно було проїхали ідеальне коло. Але цим помірялися лише пілоти Mercedes – і з них найкращим став британець, який на крихти випередив Боттаса.
Але на старті німець – можливо, завдяки Ultrasoft – рушив із місця краще та почав атакувати Mercedes. На жаль для Себа, він опинився у невдалому місці, та ще й зробив помилку на гальмуванні – і вибив Боттаса.
З точки зору боротьби за перемогу все закінчилося. Хемілтон був на коні цього вікенду та за відсутності Боттаса з Феттелем отримав «круїзний» шлях до перемоги. Хіба що Макс Ферстаппен, який на старті проскочив на друге місце, міг з ним якось посперечатися, але дощ над трасою так і не пішов і не дав додаткових шансів нідерландцю.
Життя самого Ферстаппена було спершу цікавішим. На старті якимось дивом позаду нього опинився Карлос Сайнс на Renault. Іспанець виконав дуже важливу роль для Макса та декілька кіл стримував Даніеля Ріккардо. Коли австралійцю все ж вдалося проскочити на третє місце, то до напарника вже було декілька секунд. І Даніель поступово почав скорочувати відставання, демонструючи, що з Максом він знову хоче позмагатися на трасі.
Все йшло більш-менш вдало для Ріккардо, проте після піт-стопу у нього загострилися проблеми з болідом. Ще на старті він через уламки пошкодив переднє антикрило, яке поступово втрачало важливі частини. Відповідно, темп впав – недостатня поворотність призводила до втрати часу та неоптимального поводження гуми.
У підсумку Ріккардо змушений був зосередитися на захисті подіуму, на який раптово почав претендувати Кімі Райкконен. Фiн стартував шостим, а в хаосі на страті не лише не скористався самоусуненням Феттеля та Боттаса, але й опустився на сьому позицію. Довелося обганяти Шарля Леклера, Кевіна Магнуссена та того ж Сайнса, але на цьому був втрачений час. Проте проблеми Ріккардо подарували йому шанс на другому відрізку – і цим Райкконен скористався.
Феттель із Боттасом поступово проривалися нагору після того, як перший зламав крило у першому повороті, а другий отримав прокол. Машина безпеки, що з’явилася на початку через аварію французів Естебана Окона та П’єра Гаслі, допомогла їм підтягнутися до пелотону, а після рестарту вони почали атакувати.
Трохи складніше Гран Прі Франції було фінському пілоту, який мав пошкодження на боліді. Феттель продирався нагору помітно швидше та легше. Як зізнався німець після фінішу, у цьому йому навіть допомагав вітер у спину. Тому фініш на п’ятому місці здивуванням не став – на такій машині це було завдання-мінімум.
А ось Боттас наприкінці гонки боровся із середняками. Найкращим із них мав би стати Сайнс, але йому не судилося принести гарний результат Renault на домашній трасі. На жаль, навіть на шостій позиції він не втримався через раптові проблеми з двигуном. Він одразу пропустив Магнуссена та Боттаса, але у підсумку залишився восьмим – у цьому допоміг режим віртуальної машини безпеки на фінальних колах.
Таким чином, саме Магнуссен став шостим. При цьому його напарник Ромен Грожан вже у восьмий раз цього сезону залишився без очок, хоча мав на них високі шанси. Для всіх французів щось пішло не так на Поль Рікарі… І лише Renault може похвалитися подвійним фінішем в очках, хоча також розраховувала на більше.
Пригоди французів допомогли іншому «місцевому» пілоту – Шарлю Леклеру з Монако. Монегаск вразив у кваліфікації Гран Прі Франції, де став восьмим, проте в гонці на цій позиції йому не вдалося втриматися через невеличку власну помилку, коли він пропустив Ніко Хюлькенберга. Проте це нікого не хвилювало. Леклер захоплює все більше й більше. Пора у Ferrari?