Xiaomi дав грошей на електромобілі китайської Tesla
Багатьом китайським електромобільним стартапам не вдається втриматися на плаву з однієї простої причини – у них немає грошей на подальшу розробку і виробництво. Проте деяким компанія все ж вдається залучити фінанси і, в підсумку, залишитися в живих – принаймні на перших порах.
Однією з таких компаній є автовиробник Xpeng Motors, який позиціонує себе як (черговий) конкурент Tesla і має в своєму модельному ряду дві моделі – “інтелектуальний” позашляховик для молодого покоління під назвою G3 і чотиридверний седан під назвою P7. Після тривалих переговорів компанії вдалося залучити цілих 400 млн доларів інвестицій, де найбільшим спонсором став…. Xiaomi. Так, добре відомий нам бренд із виробництва смартфонів і побутової електроніки.
Судячи з усього, Сяомі сподобався нестандартний підхід Xpeng у сфері розробки електрокарів: стартап робить ставку не на ключові характеристики авто, а на різні “гіківські плюшки” і тотальну технологічність. Судіть самі: до оснащення автомобілів входить адаптивний круїз-контроль, асистент утримання смуги руху, віддалене керування зі смартфона, голосовий помічник, інтелектуальна навігаційна система з підтримкою GPS і Beidu., 360-градусна камера, яку можна повертати і використовувати для зйомки селфі за допомогою датчиків, що розпізнають жести, а також функція автоматичного водіння.
Щодо характеристик, то у G3 вони справді дещо скромні: кросовер проїжджає на одному заряді 351/365 км (залежно від версії) за циклом NEDC і набирає “сотню” приблизно за 7,5-8 с. А от седан P7 демонструє оптимістичніші показники: 600 км (з того ж NEDC) і 4 секунди до “сотні” відповідно. При цьому G3 випускають ще з минулого року (наразі вироблено кілька десятків тисяч екземплярів), тоді як P7 вирушить на конвеєр навесні 2020 року.
Повертаючись до інвестицій зазначимо, що на отримані гроші Xpeng Motors планує поставити понад 40 000 авто до кінця грудня 2019 року.