Toyota представила нову емблему марки
Європейський підрозділ компанії Toyota представив новий логотип бренду. Як і інші великі автоконцерни, наприклад, Volkswagen і BMW, японський виробник також спростив графіку емблеми. Тепер логотип візуально здається менш громіздким і більш повітряним, оскільки компанія відмовилася від 3D-ефекту на користь двомірного дизайну.
Крім того, новий логотип тепер використовуватиметься самостійно, без приписки із зазначенням бренду. Адже емблема компанії широко впізнавана, тому не потребує додаткового інформаційного навантаження. Дизайн логотипу поєднує в собі простоту і сучасність, тому буде актуальним як для нинішніх автомобілів марки, так і для майбутніх інноваційних транспортних засобів — електромобілів і безпілотних авто.
За даними прес-служби Toyota, нова емблема призначена не тільки для автомобілів марки, а буде використовуватися у всіх сферах бізнесу. Перехід на новий логотип буде поступовим. Він завершитися до 2025 року.