Nissan BladeGlider вирушив у Ріо
Прототип Nissan BladeGlider створено на основі концепту, представленого на Токійському автосалоні у 2013 році. З нагоди відкриття Олімпіади в Ріо компанія вирішила провести демонстрацію машини і ознайомити всіх охочих зі своїми технологіями Intelligent Mobility.
Після двох років роботи над дизайном, проектуванням та вдосконаленням, Nissan BladeGlider розкриває широкий потенціал електромобільних технологій.
Новинка відрізняється передовою конфігурацією шасі, що забезпечує оптимальні аеродинамічні характеристики, стійкість і керованість.
Особливостями кузова є високо розташована середня лінія і бічні двері, форму яких визначає кут, утворений двома пересічними площинами, з петлями, розташованими на задній кромці. Конструкцію кузова з відкритим верхом посилює вбудований каркас безпеки.
BladeGlider працює виключно за рахунок електроенергії. Прекрасні тягово-динамічні характеристики йому забезпечує силова установка, розроблена технічним партнером Nissan з проектів – компанією Williams Advanced Engineering, яка розміщується у Великій Британії.
Максимальна швидкість демонстраційного електромобіля перевищує 190 км/год, розгін до 100 км/год – менше 5 секунд. Крутильний момент до тягових задніх коліс надходить від двох електродвигунів потужністю 130 кВт – по одному на кожне заднє колесо.
Електромобіль оснащений системою перерозподілу крутильного моменту. Вона керує крутильним моментом, що надходить до кожного з тягових коліс, покращуючи керованість. За необхідності ця система автоматично усуває недостатню повертальність автомобіля, збільшуючи крутильний момент на колесі, яке йде за зовнішнім радіусом повороту.
Створена для того, щоб підвищувати задоволення від водіння, а не обмежувати його, система перерозподілу крутильного моменту має три режими роботи: off (система відключена), agile (маневр) і drift (дрейф).
Електроенергія для BladeGlider надходить від літій-іонної батареї потужністю 220 кВт, що складається з п’яти модулів. Спеціальна система охолодження сконструйована таким чином, щоб охолоджувати як батарею, так і електромотори.
Датчики передають сигнали на сучасний дисплей, який відображає швидкість руху, рівень заряду акумуляторної батареї, ввімкнення/вимикання режиму рекуперації енергії гальмування, а також схему зміни крутильного моменту.
По обидва боки від центрального дисплея розміщені два екрани, на які передається зображення від камер заднього виду, закріплених безпосередньо позаду передніх коліс. Ці камери відображають те, що відбувається збоку від автомобіля і позаду нього, і служать альтернативою зовнішнім дзеркалам заднього виду і одночасно покращують аеродинаміку.
Водій у салоні сидить посередині перед двома пасажирами, яким доступний збільшений простір для ніг. Люди, що перебувають у салоні, зможуть насолодитися панорамним видом завдяки суцільному вітровому склу кокпіту. Для кожної людини в салоні передбачені ремені безпеки з чотириточковим кріпленням. Сидіння виконані з тканини і епоксидної смоли.
На вибір пропонуються два варіанти забарвлення салону: зелений (Cyber Green) і помаранчевий (Stealth Orange). Ці кольори використовуються для верхньої частини спинок сидінь і обрамлені сріблястим світловідбивним матеріалом, що надає інтер’єру надзвичайного спортивного вигляду. Основи сидінь обтягнуті чорним рельєфним матеріалом з зеленою або помаранчевою декоративною смугою, що обрамляє подушки.
У Ріо-де-Жанейро будуть представлені два екземпляри BladeGlider – один із них демонструватимуть на стенді в Олімпійському парку, а другий – пропонуватимуть представникам ЗМІ та VIP-гостям для тест-драйвів.