Mazda удосконалює свій флагман Mazda6
Mazda6 неодноразово удостоювалася нагород за найкращу в класі керованість і привабливий дизайн. Цього разу в компанії знову підняли планку і вперше в Європі встановили на машині систему векторизації тяги G-Vectoring Control (GVC). GVC – перша з систем нового покоління, що створена в рамках технології SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS і забезпечує комплексний контроль за двигуном, трансмісією та шасі. Суть її в тому, щоб розвинути поняття Jinba Ittai (яп. кінь і вершник, як одне ціле) в напрямку ще більш тісного зв’язку між автомобілем і водієм, що є головною відмінністю автомобілів Mazda від конкурентів.
В основі революційної ідеї поліпшення їздових характеристик автомобіля лежить взаємодія між шасі і двигуном. GVC – перша в світі система, в якій крутильний момент може змінюватися залежноі від зміни кута повороту керма.
Автомобіль отримає на вибір три бензинові мотори сімейства SKYACTIV-G – 2-літрові версії потужністю 145 і 165 к. с., 192-сильний 2,5-літровий, а також два 2,2-літрові турбодизелі SKYACTIV-D потужністю 150 і 175 сил. Крім того, покупці зможуть обирати між автоматичною і механічною трансмісією.
Дизельний мотор SKYACTIV-D 2.2 отримав три нові системи, що дали змогу поліпшити його чутливість і знизити рівень шуму. Система High-Precision DE Boost Control покращує контроль над тиском наддуву, щоб зробити більш мотор чутливішим до роботи акселератора. Система Natural Sound Smoother використовує спеціальний демпфер коливань для зниження характерного шуму роботи дизеля в різних діапазонах роботи. А система Natural Sound Frequency Control знижує шум роботи двигуна за рахунок зміни моменту уприскування палива. Це дає змогу нейтралізувати звукові хвилі, пригнічуючи їх на трьох критичних частотах, на яких двигун працює найбільш шумно.
Крім зниження шуму роботи двигуна на борту на Mazda6 2017 модельного року використані сучасні технології щодо поліпшення акустичного комфорту. Вони охоплюють поліпшені ущільнювачі дверей, більш точне приладжування всіх панелей, а також використання звукоізоляційних матеріалів для днища, задньої частини кузова, стелі та дверей. Для зниження звуку вітру на машині використовували ламіноване лобове скло.
У салоні оновленого флагмана знайшли своє застосування нове рульове колесо, інформативніший спливаючий дисплей Active Driving Display з високою роздільною здатністю і повнокольоровою графікою, а також новий 4,6-дюймовий кольоровий TFT LCD дисплей з покращеним переданням графіки. Крім того, у палітрі кольорів кузова з’явився новий відтінок сірого – Machine Grey, який дебютував на купе-кабріолеті Mazda MX-5 RF.
Останнім у списку покращень, але не за значущістю, є високий рівень безпеки Mazda6 2017 модельного року. Для моделі пропонується повний комплекс технологій i-ACTIVSENSE. Зокрема, вперше для Європи на машині з’явиться система Traffic Sign Recognition (TSR) – розпізнавання дорожніх знаків, зокрема «цеглини» і знаків обмеження швидкості, яка привертає увагу водія у разі допущеного порушення. Система Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) працює в більш широкому діапазоні швидкостей і змінить колишню систему лазерного контролю на фронтальну камеру.