Духи, кімнатні аромати і свічки: Cadillac має намір випустити парфумерну лінійку
Чимало автовиробників, домігшись бажаного результату на основному терені, виходять за його межі і починають випуск продукту, абсолютно протилежного основному напрямку. Так, американський концерн General Motors планує відкрити парфумерну лінійку під торговельною маркою Cadillac. Про це свідчить заявка, зареєстрована в Патентному бюро США (USPTO).
Виробник має намір випускати під товарним знаком Cadillac туалетну воду, одеколони, парфуми, аромати для дому, а також ароматизовані свічки і навіть мило. Таким чином General Motors має намір стати конкурентом іншим світовим автогігантам, які також налагодили випуск подібної продукції. У зв’язку з тим, що заявка концерну була схвалена, очікувати на появу парфумерної лінійки Cadillac залишилося зовсім недовго. За чутками, в ролі найменувань для ароматів, компанія використовуватиме назви автомобілів, що випускаються.
Варто зазначити, що це не перший досвід автовиробника на цьому терені. У 2008 і 2012 роках він вже випускав аромати від Cadillac. Усі вони були розроблені знаменитим французьким парфумером Арно Вінтером.