Кваліфікація Гран Прі Італії: радість та головний біль Ferrari
Перед вікендом у них був гарний настрій, оскільки за всіма показниками Ferrari була здатна змагатися за поул. Єдиною проблемою, яка проявилася на попередніх етапах, була погода – у дощ боліди Скудерії виступали гірше. Вже у п’ятницю пішов дощ, а згодом стало відомо, що він може зіпсувати ще й кваліфікацію. Хоча, кому зіпсувати, а кому подарувати шанс – треба ще розібратися.
У суботу дощові хмари лякали Монцу, проте перед початком кваліфікаційної сесії траса вже встигла висохнути, а дрібний дощ пройшов дуже швидко.
Кваліфікація на сухій трасі немов натякала Ferrari, що їй треба брати своє, щоб потім не шукати різних виправдань. Боротьба за поул вийшла дуже напруженою, оскільки Льюіс Хемілтон був завжди поруч, а після першої спроби у третьому сегменті навіть очолював протокол.
І в цей момент обидва пілоти Ferrari проїхали дуже вдало, впоравшись із пресингом. Але цікавий факт в тому, що з поулу стартуватиме не Себастьян Феттель, а Кімі Райкконен. Вже тоді у багатьох в голові багатьох «хворих» на Формулу 1 виникло питання, що ж у такому випадку робитиме Скудерія, а Феттель ще й додав по радіо: «Поговоримо потім у команді».
Про що поговоримо? Себастьян не дав знати та зберіг таємницю. Що цікаво, він додав, що цього вікенду Райкконен отримав нагоду виконати своє коло позаду напарника та отримати перевагу від сліп-стріму, проте на думку німця це не сильно вплинуло на результат.
Феттель визнав свої невеликі помилки на перших двох секторах, але ж все одно всім цікаво, чи буде Ferrari обмінювати позиціями двох гонщиків. Або ж вже на старті Феттель зробить свою справу.
А якщо не зробить, то гонка перетвориться у гру Скудерії, яка вирішить, чи дарувати Феттелю перемогу. Але ці питання будуть вирішуватися завтра, оскільки старт може сплутати всі карти. Не забуваймо, що одразу позаду Ferrari буде Хемілтон. Мабуть що, він намагатиметься відігратися після гонки в Спа, де на старті Себастьян його обігнав.
Ці троє і є головними претендентами на перемогу. І якщо не станеться нічого несподіваного, то вони і будуть на подіумі – цікаво, в якому порядку.
А ось інші троє пілотів з традиційної групи фаворитів сьогодні були в тіні – про них ледь не забули. І якщо вже раніше було відомо, що Даніель Ріккардо отримає штраф через заміну елементів силової установки, то Макс Ферстаппен та Валттері Боттас реально не претендували на топ-3.
Особливо дивує темп фіна, який протягом кваліфікації був далекий від найвищих місць. І добре, що Red Bull програвала занадто багато – Ферстаппен поступився 1,5 секунди лідерам на швидкісній трасі, де двигун Renault знову дав про себе знати не з найкращого боку.
У групі середняків не обійшлося без несподіванок. По-перше, Ромену Грожану вдалося випередити Естебана Окона – пілот Haas стартуватиме шостим, що дуже важливо для боротьби за четверте місце у Кубку конструкторів.
Підтримати Окона не зміг Серхіо Перес – Force India стратегічно помилилася у першому сегменті та не випустила мексиканця на ще одне коло, яке могло дозволити йому пройти далі. Грожан також був на самоті. Кевін Магнуссен знову не оминув пригоди – цього разу він не поділив місце на трасі з Фернандо Алонсо – пілоти на своїх швидких колах примудрилися поштовхатися у першому повороті!
Цим найкраще скористався Ленс Стролл на Williams. Болід британської команди найкраще почувається на швидкісних трасах, тому подарунок зі сторони суперників дозволив аутсайдеру чемпіонату потрапити так високо. Чи зможе Стролл втриматися в очках – велике питання, але шанси принаймні є.