Практики Гран Прі Китаю: «щось» буде!
Але без цікавих речей перед Гран Прі Китаю не обійшлося. І на першому плані навіть не Льюіс Хемілтон, який став найкращим у двох тренувальних сесіях. Позаду пілота Mercedes опинився Кімі Райкконен, який втретє поспіль розпочав вікенд краще за напарника Себастьяна Феттеля.
В Австралії фіну в гонці не пощастило зі стратегією, а в Бахрейні він спершу потрапив у трафік у вирішальній кваліфікаційній спробі, а в гонці йому провели вкрай невдалий піт-стоп. Поки що деталі не на стороні Райкконена. Ці деталі сильно позначаються у турнірному становищі, де він програє Феттелю вже 35 очок, але за темпом Кімі виступає у середньому краще.
Серія продовжилася в Китаї. І є всі передумови стверджувати, що Райкконен може краще виступити в кваліфікації та гонці. Але Феттель не був би чотириразовим чемпіоном, якби не вмів додавати у вирішальні моменти. Це стосується одного кола, а в гонці все може дуже швидко змінитися.
За гоночним темпом Mercedes, Ferrari та Red Bull знову рівні. За попередніми підрахунками різниця між ними на колі на довгій серії не перевищує 0,2 секунди. Тобто, у кожного має бути конкурентоспроможний темп для боротьби за перемогу, але також важлива й кваліфікація. Хоча місця для обгонів у Китаї є, але гонщикам все одно потрібна буде перевага приблизно в секунду, щоб мати реальні шанси на випередження суперника.
Якщо ж цієї переваги не буде, то позаду машини попереду можна буде лише зруйнувати гуму, тому доведеться шукати різні варіанти стратегії або чекати вдалої появи машини безпеки. Чи можливо це? Звісно! Навіть минулого року в Китаї саме машина безпеки «визначила» переможця гонки.
Renault попереду?
У середній групі знову незрозуміла ситуація. За підсумками другої практики Гран Прі Китаю найкращою стала команда Renault, проте її перевага над головними конкурентами мізерна. Мабуть, важливим буде ще один момент. Французький постачальник двигунів нарешті дозволив заводській команді та клієнтам підвищити потужність. Вона була зменшена заради того, щоб переконатися у надійності системи, і ось тепер, коли все наче перевірено, Renault може запрацювати в повну силу.
Звісно, це саме стосується і прямого конкурента Renault – команди McLaren. Але у Вокінзі вже визнають, що очікували на значно кращі показники на старті сезону. І хоча McLaren займає третє місце у Кубку конструкторів, всі розуміють, наскільки випадковими були результати на перших двох етапах.
Отже, заводська команда має бути готова на Гран Прі Китаю до того, щоб у китайській гонки виступити краще, ніж в Австралії та Бахрейні. Але навіть Haas, Toro Rosso чи Force India не захочуть просто так програвати очки.