Прев’ю Гран Прі Канади: без шансів для Red Bull?
Що цікаво, пару Mercedes та Хемілтона варто міцно пов’язувати, оскільки в Монреалі одна із найулюбленіших трас британця, на якій він здатен творити дива! Згадати хоча б минулий рік, де у Mercedes не було явної переваги над Ferrari, проте у Хемілтона була шалена перевага над Себастьяном Феттелем.
Варто не забувати, що мотористи вже підготували перше велике оновлення двигунів. Формально гонщики мали використовувати один двигун на семи етапах, проте «потужна» траса в Канаді вимагає ранніх оновлень. Але й тут не все так просто. Наприклад, Кімі Райкконен нещодавно встановив другий двигун і навряд чи у Монреалі встановить третій, а в Red Bull склалася ситуація, над якою варто сильно подумати. То й же Даніель Ріккардо, який із відмовою MGU-K виграв у Монако, тепер змушений буде замінити цей елемент та отримати штраф… Чи варто замінювати й двигун? Ми будемо лише спостерігати і не давати порад командам.
Інший фактор і є підозра, що він буде важливішим – це гума. Вдруге поспіль гонщики зможуть використовувати Hypersoft, але чи будуть вони це робити? Пілоти Mercedes взяли лише по п’ять комплектів, а у Ferrari та Red Bull – по вісім. Різниця досить серйозна, що позначиться і на програмі тренувань.
Можливо буде щось на кшталт Іспанії, коли жорсткіший тип гуми працював краще навіть на одному швидкому колі. І якщо Ferrari та Red Bull не захочуть використовувати Hypersoft у гонці, то тоді потрібно правильно розподілити ці комплекти на практики та кваліфікаіцю. Те ще завдання!
Особливе завдання й у Макса Ферстаппена. Майже гарантовано Ріккардо стартуватиме позаду нього, тому нідерландцю слід нарешті скористатися своїм шансом. Чому «майже гарантовано»? Ніхто не виключає нових помилок у Макса. Хто тільки не просить його змінити стиль кермування, але через нетерплячість Ферстаппен втратив дуже багато цього сезону. Далі просто нікуди, але ми знаємо, як можна розсувати межі. І не лише в гарну сторону.
Хто ж четвертий?
Force India може перехопити ініциативу. А якщо точніше, то повернути її собі, оскільки старт сезону був вкрай невдалим. Але в Баку все вийшло якнайкраще (ще б Окона на фініші та додаткові очки!), а в Монреалі індійська команда також традиційно виступає дуже добре. Її козир – довгі прямі. А ще одним козирем несподівано може стати гума. Всі пам’ятають, що в Монако Окон був одразу позаду Валттері Боттаса? Так, це можна було пояснити і темпом Ріккардо, який стримував пелотон, але у групі лідерів були розриви, які викликають багато питань.
Цілком можливо, що найм’якіша гума дуже добре підходить Force India. Чи так це – буде доведено або спростовано в Монреалі.
Renault у свою чергу побудувала дуже гарний болід, який «не випадає» з пелотону на будь-якій трасі. Наприклад, Haas провалилася в Монако, де у неї зовсім не було шансів на щось цікаве. Пілоти французької команди постійно претендують на Топ-10 у кваліфікації та гонці, тому очки їй можна буде заробити.
На заваді можуть стати та ж Force India та Haas. Американська команда на трасі в Баку виглядала добре, тому вона може повернутися у боротьбу за очки.
Звісно ж, McLaren буде поруч, але у неї багато чого буде залежати від двигуна. Чи отримає Фернандо Алонсо оновлення? Після проблем у Монако – мабуть, так. І це може стати його серйозним козирем.
І головне те, що знову претендентів на Топ-10 багато. До того ж, на цій трасі у середняків може з’явитися шанс на подіум – рідко коли група фаворитів долає гонку без пригод. Тому статус найкращого новачка може дозволити фінішувати досить високо. Є за що боротися!