Rally Italia Sardegna. Складні перегони для українського екіпажу
Проаналізувавши інформацію, зібрану по ходу ознайомлення та шейкдауна, що відбувся у четвер вранці, команда визначила напрямки, з яких слід чекати появи можливих проблем. І передусім йшлося про складність та підступність траси.
«Покриття суботньої частини перегонів доволі близьке до того, на якому ми проводили тренування напередодні. Це добре, адже на суботу випадає більша частина бойової дистанції. А інша частина відрізняється кардинально. Дуже м’яке, пилово-пісочне покриття, з дуже поганим зчепленням із дорогою. При цьому траса дуже вузька – часом доводиться їхати просто коридорами з кам’яних стін. Таким чином, дуже висока ймовірність зісковзнути з траєкторії та пошкодити автомобіль. З огляду на все це і будуватимемо свою стратегію перегонів», – розповів перед стартом Rally Italia Sardegna Володимир Корся.
А неприємності прийшли звідти, звідки їх зовсім не чекали. На самому старті першої швидкісної ділянки, Ittiri Arena Show, на MINI Cooper WRC Валерія Горбаня і Володимира Корсі вийшов з ладу лівий передній привід. На щастя, екіпаж дістався фінішу спецділянки, але при цьому було втрачено близько сорока секунд.
Становище ускладнилося тим, що програма перегонів не передбачала сервіс у п’ятницю. Все, що міг зробити екіпаж в цій ситуації – це провести своїми силами частковий ремонт, щоб доставити автомобіль в закритий парк. З’ясувати причини поломки і усунути її команда зможе тільки в п’ятницю вранці, під час 18-хвилинного сервісу.
На жаль, але український екіпаж після старту першої п’ятничної швидкісної ділянки встиг проїхати на дистанції 700 метрів і потрапив в аварію. Після довгої прямої ділянки траса через невеликий трамплін, і з рихлим ґрунтом в зоні приземлення, злегка йшла вліво. Безневинне на вигляд місце насправді виявилося дуже підступним. Після стрибка MINI Cooper WRC зісковзнув на узбіччя і, встромившись правим переднім колесом у грунт, здійснив сальто через капот і водійську сторону.
На щастя, Валерій Горбань і Володимир Корся не постраждали. Можна сказати, що пощастило і автомобілю, оскільки через кілька хвилин в тому самому місці вилетів з траси екіпаж Язида Аль-Раджі і Майкла Орра. І якби їх Ford пролетів ще кілька зайвих метрів і протаранив моторний відсік і без того постраждалого MINI, результат міг би бути зовсім іншим.
Ретельний огляд автомобіля не виявив критичних і не ремонтопридатних пошкоджень. Отже, завдання, що стояло перед механіками Eurolamp WRT, звелося до того, щоб встигнути провести всі відновлювальні роботи до крайнього терміну паркування техніки в закритий парк. І вони встигли…
Після проблем з приводом в четвер і п’ятничної аварії, здавалося, що свою порцію проблем на Rally Itali Sardegna екіпаж Eurolamp WRT випив сповна. Але ні…
Як зазначив Володимир Корся, підбиваючи підсумки суботи, їм з Валерієм Горбанем не вдалося в нормальному темпі проїхати на жодній із шести швидкісних ділянок дня.
«На перших двох спецділянках ми намагалися не форсувати подій і трохи вкотитися після пережитої напередодні аварії. На наступній СД все тільки-тільки почало виходити, але стався прокол. Причому на гальмуванні, і в результаті послідував удар каменем об підвіску, що погнув один із важелів. Ну, і далі все покотилося стрімголов…» – зазначив штурман.
Загалом на шести суботніх швидкісних ділянках Валерій Горбань і Володимир Корся чотири рази пробивали покришки, і двічі «ловили» каміння, випробовуючи на міцність підвіску.
У неділю екіпаж Eurolamp WRT першим йшов на дистанцію швидкісних ділянок. В результаті, під час перших проїздів по СД йому доводилося виконувати роль чистильника траси. Але загалом день для українців минув без неприємностей.
Після всього пережитого за попередні дні, завдання на фінальну частину Rally Italia Sardegna, що стояло перед Валерієм Горбанем і Володимиром Корсею, полягало в тому, щоб просто подолати заключні чотири десятки кілометрів перегонів і обов’язково дістатися фінішу. Занадто складною її назвати не можна. Але і простою теж. Особливо якщо врахувати складність траси, а також згадати, що тільки в заліку WRC із 18 екіпажів, що стартували, третина з тих чи інших причин вибула з боротьби.
«Після такої кількості проблем, із якими довелося зіткнутися, ми раді, що фінішували в цих перегонах. І раді додатковій парі сотень кілометрів накату, які ми записали в свій актив», – підбив підсумок італійському етапу Володимир Корся.
У підсумковій класифікації Rally Italia Sardegna екіпаж Валерія Горбаня і Володимира Корсі посів 27-ме місце абсолютного заліку і 12-те у своєму класі, замкнувши протокол WRC.