SEAT перетворив найбільш затребуваний електромобіль VW в модель з запасом ходу 540 км
Електричний сегмент, популярність якого зростає з кожним днем, поповнився новою моделлю від SEAT з яскравим молодіжним дизайном. Йдеться про хетчбек Cupra Born EV, який став серійним продовженням концепту, показаного на Женевському автосалоні в 2019 році.
Новинка побудована на модульній платформі МЕВ із заднім приводом і є перелицьованим Volkswagen ID.3 – ця модель має високий попит. Перший електрокар іспанської марки має емоційніший і ефектніший вигляд. Йому переробили оптику, встановили нові бампери, інший капот, спортивні бічні спідниці і масивний дифузор. Завершують образ 20-дюймові колісні диски з оригінальним дизайном.
Салон Cupra Born EV має знайомий вигляд, але є кілька ключових відмінностей. Вони зводяться до нової мультимедійної системи з 12-дюймовим екраном (у Фольксваген він 10-дюймовий) і спортивним переднім сидінням. Також по-іншому оформлений центральний тунель і кермове колесо. В оздобленні використано матеріали з вторсировини. Як декор виступають бронзові акценти.
Як і ID.3, новий Born оснащується одномоторною силовою установкою потужністю 148 к. с. і 310 Нм крутильного моменту. Розгін із місця до першої “сотні” займає 8,9 с. Акумуляторна батарея ємністю 45 кВтг забезпечує запас ходу до 340 км. Також буде запропоновано версію з віддачею 201 к. с. і батареєю на 58 кВтг. Такий електрокар проїжджає на одному заряді до 420 км і набирає “сотню” за 7,3 с.
Виробник запропонував для електричного хетчбека Сеат Купра Борн пакет E-Boost, який дає змогу підняти потужність мотора до 228 к.с. У результаті час розгону займає 6,6 с. Такий варіант можна укомплектувати батареєю ємністю 77 кВтг. У цьому разі запас ходу зросте до 540 км, але динаміка стане гіршою. Через важку батарею спринт до “сотні” займатиме 7 секунд. Виробництво Cupra Born стартує у вересні 2021 року. Вартість електричного хетчбека оголосять пізніше.