Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом
Шосте покоління універсала Mercedes–Benz E–Class стало найспортивнішим і найінтелектуальнішим за всю історію існування моделі. Крім того, вперше в сімействі дебютувала «заряджена» версія Mercedes–AMG E 43 4Matic.
Від 670 до 1820 літрів
Універсал E-Class є одним із наймісткіших у своєму класі – об’єм багажного відділення при складених кріслах другого ряду досягає 1820 літрів.
У звичайному стані багажник вміщає 670 літрів, але завдяки можливості зменшувати нахил спинок крісел другого ряду на 10 градусів можна отримати надбавку в обсязі до 30 літрів. Мало сказати, спинки другого ряду складаються у співвідношенні 40:20:40, що дає змогу не тільки отримати зручний широкий підлокітник, а й перевозити довгоміри. До речі, скласти крісла другого ряду можна з багажника.
Дверцята багажника і шторка забезпечені електроприводом, а опційно можна додати систему безконтактного доступу, яку активує датчик під заднім бампером. Наприкінці року універсал можна буде замовити з третім рядом сидінь для дітей.
Задня підвіска універсалу – пневматична з автоматичним регулюванням висоти. Передня пневматична підвіска доступна як опція. Вантажопідйомність новинки – 745 кг, а маса причепа на буксуванні може досягати 2100 кг.
Двигуни і трансмісії
Спочатку універсал Mercedes-Benz E-Class буде представлений у трьох виконаннях – E 200 із 4-циліндровим бензиновим мотором (135 кВт/184 к.с.), потужнішою версією E 250 (155 кВт/211 к.с.), а також E 220 d (143 кВт/194 к.с.) з абсолютно новою дизельною «четвіркою». У четвертому кварталі нинішнього року поповнять лінійку E 200 d (110 кВт/150 к.с.), шестициліндрова E 350 d, а також повнопривідна модифікація E 400 4Matic (245 кВт/333 к.с.). Усі автомобілі незалежно від типу і потужності мотора оснащуються дев’ятиступінчатим «автоматом» 9G-Tronic.
Топ-версія сімейства Mercedes–AMG E 43 4Matic Estate, яку очікують у четвертому кварталі 2016 року, отримає в своє розпорядження 3–літровий V6 із двома турбінами (295 кВт/401 к. с.) і 9–ступінчастий «автомат» із прискореним перемиканням передач, повнопривідну трансмісію AMG Performance 4Matic, спортивну підвіску та інші удосконалення від фахівців AMG. Технічно універсал аналогічний седану, який було показано на автошоу в Нью–Йорку в квітні нинішнього року.
Mercedes–Benz E–Class отримав версію від AMG
Вантажівка з автопілотом
Універсал Mercedes-Benz E-Class встановлює нові стандарти в класі у сфері безпеки, комфорту та мінімального напруження за кермом. До базової комплектації увійшла система Active Brake Assist, яка зменшує небезпеку фронтального зіткнення, особливо в заторах. Крім цього, вона здатна визначати пішоходів, які переходять у небезпечній близькості від машини.
Ще однією особливістю новинки стала система Drive Pilot, яка наближає еру безпілотного керування. Її функція Distronic не тільки дає змогу підтримувати безпечну дистанцію до попереднього авто, а й слідувати за ним автоматично на швидкості 210 км/год. Також уперше автомобіль забезпечили системою Remote Parking Pilot, що дає змогу керувати процесом паркування без водія за кермом за допомогою програми на смартфоні.
Історія моделі
50 років тому було представлено перший Mercedes-Benz з кузовом універсал
У серпні 1966 році Mercedes-Benz Universal дебютував у виробничій програмі Mercedes-Benz. Універсал створила фірма IMA з Бельгії на базі моделей 200 D і 230 S. Незважаючи на численні інновації, наприклад, роздільні спинки заднього ряду сидінь, саморегулювальну задню підвіску й опціонний третій ряд крісел, автомобіль виявився незатребуваним покупцями: загалом до 1969 року було складено 2754 екземпляри. У зв’язку з цим універсал на довгий час зник з модельної гами.
Нове ім’я, нова модель, новий успіх: Estate
Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки. З 1978 року понад мільйон універсалів знайшли своїх шанувальників у всьому світі. У Німеччині, модель Estate відома під ім’ям «T-Modell» і асоціюється зі словами «туризм» і «транспорт». Для Mercedes-Benz автомобілі з універсальним кузовом є невід’ємною частиною сегмента «люкс» і мають високу лояльність покупців, особливо в Німеччині. «T-Model» виявилася дуже успішною в усіх генераціях E-Class (S 124, 210, 211, 212).