Volvo відзначить своє 90-річчя на виставці Techno-Classica в Ессені
Рівно 90 років тому 14 квітня 1927 року перший автомобіль марки Volvo залишив ворота заводу в шведському Гетеборзі. Цій знаменній події буде присвячена тематична експозиція компанії Volvo на що відкривається в Ессені найбільшій в Європі виставці ретро.
Крім історичних моделей компанія презентує на Techno Classica свою найсвіжішу новинку – кросовер Volvo XC60, що дебютував місяць тому на автошоу в Женеві.
У нас є великий досвід у сфері створення стильних і динамічних SUV, які оснащені найбільш передовими технологіями. Новий XC60 не є винятком. Це ідеальний автомобіль для людей, що ведуть активний спосіб життя, і він являє собою новий крок на шляху розвитку компанії, – зазначив Хакан Самуельсон, керівник Volvo Car Group.
Загалом в експозиції будуть представлені 6 класичних моделей Volvo:
Volvo PV654
Сімейство Volvo PV600 з’явилося в 1929 році, лише через два роки після дебюту первістка шведської марки. Автомобілі цієї серії мали дизайн у дусі американських машин, а під капотом розташовувався найпотужніший 3-літровий рядний 6-циліндровий мотор. Новинку складали в декількох варіантах кузовів, зокрема був 7-місний седан, що завоював свою популярність в службі таксі. Лише за 8 років було виготовлено близько 4400 автомобілів 600-го сімейства.
Volvo PV444
Дебют «Маленького Volvo» PV444 відбувся в Стокгольмі в 1944 році. Однак, у зв’язку з важким економічним становищем у країні, виробництво вдалося налагодити тільки в 1947-му. Вперше компанія змогла запропонувати автомобіль для людей зі скромним достатком. PV444 став першим автомобілем Volvo, який у 1955 році вирушив на експорт до США. А вже в 1957 році марка посіла друге місце в Каліфорнії серед іноземних автовиробників.
Volvo 1800 S
Один з найстильніших автомобілів марки – купе Volvo P1800 – здобув популярність завдяки телесеріалу «Святий» з Роджером Муром у головній ролі. Автомобіль випускали з 1961 по 1973 рік, а на сьогодні це одна з найбільш затребуваних моделей марки у колекціонерів.
Volvo 145
Наприкінці листопада 1967 року компанія Volvo презентувала універсал 140-ї серії – Volvo 145. Це був перший автомобіль з кузовом цього типу в модельній гаммі бренду. 5-дверний універсал мав просторий салон і містке багажне відділення об’ємом понад два кубометри з абсолютно рівною підлогою. Volvo 145 швидко здобув славу зручного і безпечного авто. Новинка відіграла важливу роль у популяризації машин 140-ї серії.
Volvo 262C
Дводверний седан Volvo 262C став однією з головних прем’єр автошоу в Женеві в березні 1977 року, коли компанія відзначала свій півстолітній ювілей. Автомобіль став плодом співпраці між Volvo і кузовним ательє Bertone. Стильний автомобіль спроектували в Швеції, а виробництво було організовано на потужностях компанії Bertone в Турині. В арсеналі новинки крім яскравої зовнішності був 6-циліндровий двигун PRV (Peugeot-Renault-Volvo). V6 з системою розподіленого уприскування розвивав 140 к.с. З 1977 по 1981 рік було виготовлено 6622 екземпляри Volvo 262C.
Volvo 850 R
У 1996 році популярна модель Volvo 850 обзавелася «зарядженою» версією 850 R. Поперечно розташований 2,3-літровий рядний 5-циліндровий двигун розвивав потужність 250 к.с. Він давав змогу розганяти автомобіль до 100 км/год за 7,5 секунд. Увиразнити спортивний характер моделі мав власний аеродинамічний обвіс і вогненно-червоний колір кузова. Але за бажання машину можна було замовити в п’яти яскравих кольорах. Сьогодні ця модель у фанів швидкості не менш популярна, ніж у роки своєго конвеєрного життя.