Бренд KIA став партнером Національного відбору «Євробачення – 2017», наймасштабнішого пісенного конкурсу року
Слоган бренду Kia, що звучить як The Power to Surprise (Сила Дивувати), якнайкраще відображає прагнення приємно дивувати своїх шанувальників. Незалежно від того, чи йде мова про вдосконалення дизайну, підвищення безпеки, комфорту, або впровадження інновацій, метою є приємні емоції власників автомобілів, що є найбажанішою нагородою для Kia.
Саме тому компанією «ФАЛЬКОН-АВТО» було прийнято рішення про підтримку Національного відбору найемоційнішого пісенного конкурсу року – «Євробачення 2017» – в якості Партнера.
Національний відбір «Євробачення – 2017» триватиме з 4 по 25 лютого 2017 року і включатиме три пів-фінали (04, 11 та 18 лютого), а також фінал (25 лютого), в ході якого буде оголошено ім’я переможця Національного відбору.
В той час як ім’я учасника, що отримає найбільшу кількість голосів від глядачів, журі Національного відбору та представлятиме Україну на конкурсі «Євробачення» залишається таємницею, шанувальники автомобілів вже визначили найпопулярніший автомобіль в Україні, проголосувавши своїми гаманцями. За даними Асоціації автовиробників України у 2016 році ним став Kia Sportage.
Півфінали та фінал Національного відбору «Євробачення – 2017» проходитимуть на сцені ДК «КПІ», тож гості події зможуть побачити бренд-зону Kia, створену спеціально для цієї події.
Ті ж, хто не матиме змоги відвідати концерти, зможуть слідкувати за ходом Національних відборів на сайті телеканалу «СТБ» або на Facebook-сторінці бренду Kia в Україні.