Три причини навоскувати машину до літа
Так звані воскові поліролі, які тонким шаром наносяться на лак або фарбу кузова, корисні одразу кільк аспектах, а тому бажані не лише суворою зимою, а й у переддень літнього сезону інтенсивної експлуатації. Чому ж?
- Тому що красиво. Перша причина для когось буде найголовнішою, для когось – навпаки, останньою. І професійні (рідкі, на звичайній або на нанооснові), і аматорські суміші (з воском карнаубу, тефлоном тощо), що продаються під виглядом воскових поліролей, приховують мікроподряпини на лакофарбовому покритті і додають йому блиску – а коли ще вам похвалитись сяйвом своєї ластівки, як не в літню пору!
2. Тому що захист. Захисний шар на кузові, який створюють практично всі вищезгадані поліролі (хоча і з різним ступенем довговічності), значною мірою відштовхує пил і бруд – машину щонайменше доведеться рідше мити. А головне, восковий шар захищає від небажаного впливу агресивних речовин, які неминуче потрапляють на фарбу з пташиним послідом, листям дерев, атмосферними опадами тощо. Найновітніші препарати мають здатність захищати фарбу від ультрафіолету, тобто перешкоджають її вигоранню.
3. Тому що легше мити. Шар поліролі на кузові влітку перешкоджає міцному «прикипанню» до фарби збитих комах, крапель бітуму з дороги, деревного клею. Звісно, після кожної інтенсивної чистки, ті області кузова, що зазнали її, бажано навоскувати знову.
Доречно підказати, що крім воскових препаратів для кузова, є такі засоби і для колісних дисків. Ці речовини оберігають лакофарбове покриття коліс від мікротравм і відштовхують бруд і «кіптяву» гальмівних колодок.
Наостанок нагадаємо, що захисні поліролі можуть бути кількох типів, і найголовніша для автовласника градація – за технологією нанесення – професійні або аматорські. А як зробити правильний вибір, ми розповімо наступного разу.