Volvo Cars відкриває новий підрозділ з надання послуг спільного використання автомобілів
Новий підрозділ буде створено на базі Sunfleet – однієї з перших в світі компаній, що надає послуги спільного використання автомобілів, яка знаходиться під управлінням Volvo з 1998 року. Розташована в Швеції компанія Sunfleet має близько 50 000 передплатників в 50 містах країни. За рік кількість транзакцій складає приблизно 250 000.
Sunfleet буде відігравати ключову роль в новому підрозділі. При цьому Volvo оголосила, що діяльність нового підрозділу буде поширена на інші ринки світу, а нова компанія буде надавати абсолютно нові види послуг в повній відповідності з очікуваннями людей щодо володіння і використання автомобілів.
«Приватне володіння автомобілями нікуди не зникне, але ми з позиції автовиробника розуміємо, що масштаби приватного володіння будуть скорочуватися, і – що більш важливо – характер володіння автомобілем буде змінюватися. У Швеції у нас вже є перевірена і прибуткова концепція, і ми маємо намір розширити охоплення ринку, зробивши її глобальною», – каже Хокан Самуельсон (Håkan Samuelsson), президент і генеральний директор Volvo Cars.
Детальна інформація про оновлену стратегію Volvo Cars з надання послуг спільного використання автомобілів буде надана в найближчі місяці. Однак компанія планує доповнити існуючі і традиційні моделі володіння автомобілем новими рішеннями і послугами. Гнучкість і легкість використання, а також індивідуальний підхід розглядаються як критично важливі аспекти, необхідні для успіху нової концепції.
Генеральним директором нового підрозділу стане Боділ Ерікссон (Bodil Eriksson). В даний час вона займає пост віце-президента з продукції, маркетингу і комунікацій Volvo Car USA. Раніше вона обіймала посаду старшого віце-президента з корпоративних комунікацій.
«Сприйняття методів пересування на автомобілях і принципів володіння автомобілем, до яких ми звикли сьогодні, змінюється. Ми відзначаємо, що ці зміни фундаментальні і швидкоплинні, і Volvo своєчасно реагує на них, що дозволяє нам підтримувати статус сучасної компанії в очах наших клієнтів», – додає пан Самуельсон.