Прев’ю Гран Прі Іспанії: рестарт
Сухий підсумок цього всього – лідерство Льюіса Хемілтона за невеликою перевагою над Себастьяном Феттелем. Але це лише верхівка айсбергу, оскільки в боротьбі за титул залишилися всі шість гонщиків Ferrari, Mercedes та Red Bull. Навіть Макс Ферстаппен, який втратив найбільше, проте його потенціал свідчить про те, що він також може перемагати. Якщо не буде робити дурниць, яких вже встиг наробити.
Так, Red Bull все ще у грі. І не лише через перемогу Даніеля Ріккардо в Китаї, але й через Іспанію, що попереду. За традицією на перший європейський етап сезону всі команди привозять оновлення болідів, тому у цій ситуації може бути багато варіантів.
Безумовно, кожна зі сторін сподівається на крок уперед. І питання лише в тому, який у порівнянні з ними крок зроблять суперники. Цілком можливо, що становище в пелотоні не зміниться, але гарантії цьому також немає. Наприклад, у Mercedes сподіваються вивести болід у ширший робочий діапазон – «діва» сильно заважала Хемілтону на перших етапах, чим і користався Боттас. У Ferrari в цілому пристойний болід, але сидіти на місці конче заборонено. Red Bull… Від цієї команди завжди очікують див.
Спека у середині пелотону
Не менш цікава ситуація складається і у визначенні найкращої четвертої команди. На перших етапах у цій групі не було чіткого фаворита, але багато чого вирішує стабільність. Так, Renault та McLaren (яка теж використовує французькі двигуни) є єдиними у середині пелотону, хто набирав очки на всіх чотирьох етапах. На четвертому місці допоки знаходиться британська команда, але вона випереджає Renault лише на одне очко.
McLaren та її провідний пілот Фернандо Алонсо скористалися свіма подарунками долі в гонках. Іспанець жодного разу не потрапляв у кваліфікації до Топ-10, але в гонках все поверталося на його сторону. Навіть в Баку, де на старті гонки він ледь не зійшов через подвійний прокол.
Подібні подарунки – частина Формули 1, якими також треба скористатися. Серхіо Перес на Force India також не приїхав би на подіум в Баку (допоки єдиний призер у середняків), якби не шалений фарт – суперники немов розступилися перед ним. І цей результат дозволив припідняти бойовий дух Force India, яка провалила перші три етапи.
Але є підозна, що індійській команді допоміг характер траси в Баку – буде дуже важко повернутися на четверте командне місце. В цьому намагатимуться завадити Renault та McLaren.
Французька команда отримає нове паливо перед Гран Прі Іспанії, за рахунок чого хоче додати у продуктивності. Це ж стосується і McLaren, проте Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс значно краще виглядають у кваліфікації, а вічно не щастити (і навпаки – щастити команді McLaren) просто не може.
Інша справа – велика інтрига з боку британського колективу, який обіцяє привезти до Барселони повністю нову носову частину. Вона впливає не лише на притискну силу та потоки навколо передніх коліс, але й на все, що відбувається упродовж всього боліда. Немає сенсу пояснювати, що нова деталь може значно вплинути на темп команди – але як в кращу, так і в гіршу сторону.
За цим всім не варто забувати й про Haas. Команда дуже добре розпочала сезон із точки зору чистого гоночного темпу. Інша справа – невезіння. Особливо в Австралії, де вона втратила 22 очки через помилки на піт-стопах. А Ромен Грожан ще довго не забуде свою помилку в Баку, коли він розбив болід під час появи машини безпеки – тоді він претендував на шосте місце, хоча стартував останнім…
На перших чотирьох етапах сезону все вирішували маленькі деталі. Якщо так продовжиться, нас очікує дивовижна друга частина сезону.