Лідеру корейського автопрому виповнилося 55 років
Рівно 55 років тому, 29 грудня 1967 року у складі найбільшого у Південній Кореї будівельного концерну Hyundai було відкрито автомобільне відділення – Hyundai Motor. Незабаром там почали збирати легкові машини – копії англійських Ford.
А з жовтня 1974 року на новому заводі в Сеулі за згодою з компанією Mitsubishi почали виробляти легкові компактні автомобілі Pony – подібні до японської малолітражки Colt.
У 1994 році стартував випуск моделі малого класу Accent, яка набула великої популярності. Це був прогресивний за конструкцією автомобіль – з передніми ведучими колесами та двигуном поперечного розташування.
Його 4-циліндровий 12-клапанний мотор вже мав систему упорскування палива з електронним управлінням. За робочого об’єму 1,3 л він розвивав 84 к. с. Підвіска всіх коліс була незалежною.
Вантажні автомобілі та автобуси компанія Hyundai почала збирати у 1978 році. Через кілька років у виробничій програмі вже була гамма автомобілів вантажопідйомністю від 1 до 7 т.
Важливий етап у розвитку вантажівок Hyundai почався в 1984 році, коли в місті Ульсан був відкритий новий завод. Там стали випускати фургони та пікапи Porter (1 т.) та вантажівки Mighty (2,5 – 3,5 т). А з середини 80-х випускалася і гамма важких вантажівок – аналоги японських моделей Mitsubishi Fighter та Great. Це були дво-, три- та чотиривісні машини повною масою 10,8 – 38 т.
У 1997 році компанія Hyundai Motor утворила у США своє дочірнє підприємство. А на наступний рік скупила на корені відому фірму Kia разом з компанією Asia Motors, що належала їй.
Наприкінці 90-х років. Hyundai стала лідером у виробництві автомобілів у Південній Кореї. Так, за рік вона випускала близько 250 тис. вантажівок, у тому числі близько 20 тис. важкого класу.