У нас на тесті: Infiniti QX50
Оновлений Infiniti QX50 легко впізнати здалеку завдяки новому передньому бамперу і радіаторним решіткам. Але найзначніші зміни полягають у тому, що кросовер отримав збільшену на 80 мм колісну базу і злегка переформатований салон. Так що у пасажирів заднього ряду в ногах додалося 93 мм, але і в багажнику з’явилися додаткові 7 см глибини.
Так само оновлений Infiniti QX50 впевненіше почувається на наших дорогах і поза ними. Адже і дорожній просвіт машини збільшено на 18 мм. А от відчуття від машини з 2,5-літровим мотором знайомі. Він, як і раніше, видає 222 к.с. і працює в парі з 7-ступінчастою АКП.
Мотор заводиться і звучить під час додавання газу так, немов його об’єм удвічі більший. А щоб його хрипкому рику відповідали динаміка й відчуття, я тримаю коробку в спортивному режимі. Тоді навіть під час звичайної їзди двигун тримає від 2500 до 3000 об/хв і АКП не поспішає вмикати вищу передачу. А загалом силовий агрегат демонструє відмінну реакцію – без зволікання реагує на додавання газу, впевнено тягне як рівною дорогою, так і в гору.
Жорстке кермо і підвіска натякають на свою схильність до активної їзди. Але з такою ходовою оновлений Infiniti QX50 дуже чутливий до профілю дороги. Кросовер дуже докладно його повторює і невблаганно тягнеться в продавленну вантажівками колію. Але, при цьому, навіть на розбитих ділянках дороги підвіска працює з неабияким запасом. Ніде не гримить і не трясе, а кермо залишається незворушним.
Хотів було поскаржитися на витрату палива від 12,5 до 13,5 літрів на 100 км – саме такі показники у мене були під час тесту, але заявлені під час міської їзди 14,3 літрів ще більші. Так що претензії знімаються. А от які позитивні й негативні моменти оновленого Infiniti QX50 ми виявили під час тест-драйву, ви дізнаєтеся вже скоро.