Acura Super Handling SLX: нова начинка у старій упаковці
Acura Super Handling SLX – результат спільних зусиль інженерів компанії і команди, що бере участь у перегонах на Пайкс-Піке. Рестомод складено на базі рамного позашляховика Acura SLX 1997 року випуску, викупленого компанією у ентузіаста марки Г’юго Тайсона. SLX дебютував в 1995 році і став першим позашляховиком і першою повнопривідною моделлю марки Acura.
У процесі переробки позашляховик позбувся оригінального двигуна V6 3.2 (190 к.с.), чотириступінчастого «автомата» і повного приводу. Замість них встановили агрегати сучасного кросовера Acura RDX: форсовану до 350 к.с. дволітрову «турбочетвірку», десятиступінчастий «автомат» і систему повного приводу SH-AWD. Вперше така трансмісія з’явилася в 2005 році на седані Acura RL. Особливість системи – пакети фрикціонів і планетарні передачі, що передають крутильний момент окремо на кожне з задніх коліс. Затискаючи або послаблюючи ці фрикціони, електроніка може як повністю від’єднати колесо від трансмісії, так і регулювати поданий на нього крутильний момент і вектор тяги.
Підвіска Super Handling SLX дісталася від того ж Acura RDX. Місце переднього двоважеля зайняли стійки McPherson, а нерозрізний задній міст замінили незалежним багатоважелем. В результаті колія спереду зросла на 120 мм, ззаду — на 135 мм. Колісні диски і шини теж нові.
Динамічні характеристики Acura Super Handling SLX, компанія не розголошує. На що здатний рестомод, можна судити з відео, в якому засвітився і колишній власник початкового автомобіля Г’юго Тайсон. Він зіграв самого себе.