Електрокросовер Audi e-tron отримав третій мотор
Модифікацію Audi e-tron 55 quattro з двома електромоторами німецька марка представила влітку 2018 року. Роком пізніше анонсували нову початкову версію кросовера — e-tron 50 quattro. Обидві були двомоторними і відрізнялися тільки потужністю агрегатів і батареєю, хоча представлений в 2015 році концепт e-tron quattro мав три мотори. Виправити ситуацію німці вирішили тільки через півтора року, випустивши одночасно тримоторну версію звичайного e-tron і купеподібного e-tron Sportback.
На передній осі встановили асинхронний електромотор, який у e-tron 55 quattro приводить задні колеса, на задній – два агрегати, що сумарно генерують 267 к.с. Сукупна віддача тримоторної силової установки – 435 к.с. і 808 Нм крутильного моменту. У boost-режимі віддача на 8 секунд збільшується до 503 к.с. і 973 Нм. Час прискорення з місця до 100 км/год становить 4.5 секунди проти 5.7 секунд у e-tron і e-tron Sportback 55 quattro. Обмежувач максимальної швидкості пересунули на 10 км/ год, до 210 км/год.
Батарея у S-версій ємністю 95 кВт•год, з них реально споживається 86.5 кВт•год. Даних про запас ходу немає. Стандартно, “ески” використовують тільки задній привід, повний підключається, коли не вистачає потужності.
Від базових Audi e-tron і e-tron Sportback “тримоторники” відрізняються іншим переднім бампером зі збільшеними повітрозабірниками, збільшеним заднім дифузором і розширеними на 23 мм колісними арками. Базові 20-дюймові колісні диски за доплату замінять 22-дюймовими. Стандартна адаптивна пневмопідвіска залежно від їздового режиму може змінювати дорожній просвіт на 76 мм.
У салоні про приналежність до S-серії свідчать лише шильдики. У стандартній комплектації спортивні сидіння з електрорегулюваннями. За доплату пропонують сидіння з поліпшеною бічною підтримкою або з підігрівом і оздобленням із перфорованої шкіри.
Ціни і терміни виходу на ринок не оголошено.