Porsche Cayenne отримав 631-сильну версію
Сімейство кросовера Porsche Cayenne поповнилося новою версією з приставкою Turbo GT в назві. Не встигнувши дебютувати, новинка прославилася на весь світ, встановивши новий рекорд швидкості серед кросоверів на Нюрбургрингу. Автомобіль проїхав коло за 7 хвилин 38,925 секунди (результат колишнього рекордсмена на 3,3 секунди більше).
Тільки після цієї події виробник представив новинку і розкрив її технічні характеристики. Turbo GT доступний виключно в кузові крос-купе. Модель отримала модернізовану передню панель зі збільшеними повітрозабірниками і оригінальною накладкою в нижній частині бампера. Дах автомобіля виготовлено з вуглепластика, а висувне антикрило стало на 25 мм більше.
Їздить Cayenne Turbo GT на нетипових для цієї моделі золотистих 22-дюймових колесах, взутих в шини Pirelli P Zero Corsa. Вуглець-керамічні гальма РССВ входять у стандартну комплектацію. На кормі увагу привертають великі овальні патрубки вихлопної системи, розташовані по центру. Вони виконані з титану і не мають центрального глушника, що дало змогу виробнику знизити вагу кросовера майже на 18 кг.
Салон розрахований на чотирьох осіб. У його оснащення увійшли спортивні ковші з можливістю регулювання у восьми положеннях. Оздоблення виконане з перфорованої шкіри і алькантари з контрастною стрічкою кольору Neodyme або Artic Grey. На кожному підголівнику вишивка Turbo GT. Жовта смуга на кермовому колесі перебуває в позиції “12 годин”.
У рух кросовер приводить 4,0-літровий бірутбірованний двигун V8 потужністю 631 к.с. і 849 Нм крутильного моменту, який пов’язаний з 8-ступеневим “автоматом”. Першу “сотню” Turbo GT набирає за 3,1 секунди, а чверть милі долає за 11,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 299 км/год. Цього результату було досягнуто за рахунок суттєвого доопрацювання мотора.
Зокрема, агрегату модернізували турбокомпресори, систему безпосереднього уприскування, інтеркулер і встановили роздавальну коробу з водяним охолодженням. Крос-купе також отримало адаптивну підвіску PASM, повнокероване шасі і електронний задній диференціал. Вартість найшвидшого кросовера в історії стартує від 196 000 євро. Поставки моделі розпочнуться у вересні цього року.