SKODA AUTO - генеральний партнер Tour de France 2021
SKODA AUTO у 18-те стала генеральном та автомобільним партнером найбільшого івенту в світі велоспорту. 108-я гонка Tour de France розпочалась 26 червня у Бресті, вона охоплює 21 етап загальною протяжністю понад 3300 кілометрів, зокрема шість гірських етапів. Пелотон фінішуватиме на Єлисейських Полях в Парижі 18 липня.
Компанія передала організаторам автопарк із близько 250 автомобілів, серед яких моделі SKODA ENYAQ iV, SKODA OCTAVIA та OCTAVIA iV, а також SKODA SUPERB iV. Вони забезпечують мобільність організаторів і керівників гонки і працюють на маршруті в якості автомобілів підтримки. SKODA AUTO також надала VIP-транспорт переможцям щорічних змагань, які знову отримають можливість ближче познайомитися з Tour de France.
Мартін Ян, член Правління SKODA AUTO з продажів і маркетингу, підкреслює: «Довга історія нашої компанії нерозривно пов’язана з велоспортом. З цієї причини SKODA AUTO прагне бути надійним довгостроковим партнером міжнародного професійного і аматорського велоспорту. Підтримка Tour de France з 2004 року була одним з найважливіших напрямків нашої діяльності в області спортивного спонсорства. Мені особливо приємно, що ENYAQ iV, наш перший повністю електричний кросовер, використовується як керівний автомобіль на Tour de France».
Цього року пелотон знову очолює SKODA ENYAQ iV: директор Tour de France Крістіан Прюдом використовує повністю електричний кросовер в якості мобільного командного центру. Він дає сигнал жовтим прапором через люк на даху на початку кожного етапу, а потім керує гонкою з автомобіля за допомогою складних комунікаційних технологій. На деяких етапах Крістіан Прюдом у якості «Red Car» використовуватиме plug-in гібрид SKODA SUPERB iV.
Під час гонки логотип SKODA AUTO розміщений на зеленій майці лідера очкової класифікації, яку автовиробник спонсорує з 2015 року. Переможець найбільшої у світі велогонки в одинадцятий раз підніматиме кришталевий кубок на Єлисейських Полях; за створення кубка переможця знову відповідають SKODA Design і керівник відділу дизайну інтер’єру в SKODA AUTO Петер Олах.
Кампанія SKODA AUTO «Прекрасне коло: його треба любити. Ми любимо”
Одночасно зі стартом Tour de France SKODA запустила кампанію «Прекрасне коло: його треба любити. Ми любимо”. Ідея кампанії в тому, що для участі в такій складній гонці потрібно бути справді одержимим ідеєю велоспорту. SKODA запускає цю кампанію в телевізійних рекламних роликах, в соціальних мережах і на спеціальному веб-сайті https://www.welovecycling.com, де любителі велоспорту знайдуть цікаву інформацію про найвідомішу в світі велогонці і конкурси з ексклюзивними призами.
Як партнер офіційного застосунку Tour de France SKODA дає можливість любителям велоспорту стежити за тим, що відбувається на маршруті. На додачу до таблиці результатів і рухомого рядку застосунок також пропонує GPS-відстежування спортсменів в реальному часі, профілі гонщиків і багато іншого. Додаток можна завантажити безкоштовно для Android і iOS.
Історія компанії SKODA почалася з велосипеда
Пристрасть SKODA до велоспорту закорінена у самий початок історії компанії: в 1895 році Вацлав Лаурин і Вацлав Клемент заснували велосипедну майстерню в Млада-Болеславі в Чехії, поклавши початок сьогоднішній SKODA AUTO.
Чеський виробник підтримує також ряд інших національних і міжнародних спортивних подій, зокрема Тур Іспанії («Вуельта Іспанії», Vuelta a España). Велосипедні аксесуари є важливою складовою розширеної продукції бренду.
Більше інформації про автомобілі SKODA: http://www.skoda-auto.ua/