Toyota показала повністю електричний кросовер на базі Lexus UX
Повністю електричну версію кросовера Toyota C-HR японська марка представила на автосалоні в Шанхаї у 2019 році. Від бензинового і гібридного побратимів «зелений» C-HR відрізняється закритою радіаторною решіткою, «електричними» шильдиками EV і Electric, а також відсутністю патрубків вихлопної системи, колісними дисками в особливому дизайні та декором.
Як повідомлялося раніше, вже в базовій комплектації електричний C-HR має матричну оптику, панорамний люк, двоколірний кузов, камеру заднього виду та інші «фішки». У салоні з відмінностей – цифрова приладова панель і оригінальний селектор перемикання передач.
Toyota C-HR Electric базується на власній архітектурі E-TNGA з оригінальним компонуванням, заднім багатоважелем і посиленими елементами шасі. Технічний електрокросовер ідентичний Lexus UX 300E. «Під капотом» двигун потужністю 204 к.с., під підлогою акумуляторний блок ємністю 54.3 кВт•год. Запас ходу C-HR Electric не оголошено, але Lexus UX 300E з такою ж начинкою проїжджає без підзарядки 400 км за циклом NEDC.
Виробництво “китайського” Toyota C-HR Electric налагодять на спільному підприємстві GAC Toyota. Скільки коштуватиме електрокросовер на місцевому ринку, поки що не відомо.