У Toyota побоюються, що Lexus не впорається з конкуренцією з боку німців
Новий бос Toyota в Північній Америці непокоїться, що Lexus не впорається з ринком розкішних автомобілів у тому вигляді, в якому він зараз представлений. Наразі компанія вже працює над кількома новими або оновленими продуктами, зокрема реконструкцію LS, IS наступного покоління і навіть кросовером початкового рівня на базі Toyota Yaris Cross. Це може здатися напруженим графіком, але новий генеральний директор Toyota Motor North America Тед Огава визнав, що бренду преміум-класу необхідно починати цілковите оновлення модельного ряду.
“Я не хвилююся стосовно лінійки Toyota, але щодо Lexus, нинішній модельний ряд є проблемою”, — заявив він ще в березні цього року. “Таким чином, цього року кабріолет LC є новим. Із прибутком все буде гаразд, але для цікавого асортименту в дилерських центрах цього може бути недостатньо”, — додав Тед.
Огава також зазначив, що ринок розкішних автомобілів дуже жорстокий, оскільки чимало брендів покладаються на агресивні дисконтні стратегії. Крім того, у німецьких брендів набагато більше продуктів і значно менший темп, що ускладнює пошук покупців для таких машин, як Lexus. Чи можуть справи японської компанії покращитися завдяки новим продуктам?
“Так, продукт, модельний ряд, а також конкурентоспроможність витрат”, — продовжив Огава. “Агресивні стимули від німецьких брендів впливають на ринок. Тому нам потрібно змінити ринок предметів розкоші, що для нас було непросто. Клієнти покладаються на якість нашої продукції, але у дилерів виникають проблеми з модельним рядом. Я можу поліпшити продукт — це мені під силу. Але я не можу контролювати ринок, тож це дуже складно, і у мене поки що немає правильної відповіді”, — підсумував він.
Однією цікавою темою, яку коротко обговорив Огава під час інтерв’ю, було майбутнє позашляховика Toyota Land Cruiser, яке наразі здається невизначеним. Він визнав, що дилери Toyota в усьому світі вже зачекалися “фірмової таблички”, проте остаточне рішення ще не ухвалено.