Mercedes-Benz почав практичні випробування 40-тонного автопоїзда на електротязі
Компанія Mercedes-Benz Trucks розпочала новий етап практичних випробувань електричної вантажівки eActros. У цьому разі машину колісної формули 6х2 передали транспортній компанії Logistik Schmitt. Тут електровантажівка буде працювати з двовісним тентованим причепом Junge, обладнаним зчіпним пристроєм Rockinger.
Двовісний причіп внутрішньою довжиною 7280 мм дає змогу перевозити удвічі більше вантажів, ніж одиночна електровантажівка. Повна маса причепа досягає 18 т, а всього автопоїзда – 40 т. Згідно із законодавством, автопоїзди з причепами повною масою понад 10 т мають бути обладнані нероздільною системою гальмування (continuous braking system). У цьому випадку її роль виконує система High Power Brake Resistor.
Зазначимо, що електрична вантажівка важкого класу Mercedes-Benz eActros була запущена в серійне виробництво в жовтні 2021 року. Машина колісної формули 6х2 пропонується в двох версіях: eActros 300 і eActros 400 – із трьома і чотирма акумуляторними блоками, із запасом ходу 300 і 400 км відповідно. Кожен із блоків має корисну ємність 97 кВт і живить два електромотори на одній осі, постійною потужністю 330 кВт і піковою – 400 кВт.
Електровантажівка може заряджатися від станції до 160 кВт. Від стандартної станції швидкої зарядки в 400А “наповнити” три батарейних блоки від 10 до 80% ємності можна трохи більше ніж за годину. Представлений електричний автопоїзд в компанії Logistik Schmitt буде задіяний на перевезенні корпусів трансмісій і мостів на заводи Daimler Trucks в Раштатті та Гаггенау.